رونمایی از برند تازه صنایع دستی در زاهدان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خدیجه براهویی گفت: رونمایی از برند صنایع دستی آدینک با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان انجام شد.

رونمایی از برند تازه صنایع دستی در زاهدان

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: یکی از اهداف سازمانی برای حفظ اصالت، توسعه و توسعه صنایع دستی، برندسازی یا همان تجاری سازی است که این مهم با حمایت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تحقق یافت.

وی گفت: زهرا سارانی هنرمند و کارآفرین برجسته شهرستان زاهدان با 20 سال سابقه فعالیت در زمینه رودوزی های سنتی و آموزش سوزن دوزی، در راستای معرفی صنایع دستی استان و حضور در بازارهای داخلی و خارجی نسبت به تجاری سازی تولیدات خود اقدام کرده و پس از 2 سال تلاش پیروز به ثبت برند آدینک شد.

براهویی خاطرنشان کرد: در حال حاضر این صنعتگر برای 150 نفر ایجاد اشتغال کرده که با تلفیق هنر سوزن دوزی و صنعت مبل سازی، راه ورود این هنر را در دکوراسیون خانه ها، رستوران ها و هتل های سنتی باز کردند.

ع

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 63177

به "رونمایی از برند تازه صنایع دستی در زاهدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از برند تازه صنایع دستی در زاهدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید