رونمایی از مستند شگفتانه میشل اوباما در نتفلیکس ، رازهای زندگی بانوی اول پیشین

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مستند شایسته که روایتی است از تور میشل اوباما به 34 شهر آمریکا برای معرفی کتاب زندگینامه خود، ماه آینده میلادی (کمتر از 10 روز دیگر) از شبکه نتفلیکس پخش می گردد.

رونمایی از مستند شگفتانه میشل اوباما در نتفلیکس ، رازهای زندگی بانوی اول پیشین

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، بانوی اول پیشین آمریکا که این روزها موضوع بازگشت او به کاخ سفید دوباره سر زبان ها افتاده، سال گذشته را به حضور در برنامه های معرفی کتاب پرفروش خود شایسته اختصاص داد. مستندی که شبکه نتفلیکس در سفر میشل به 34 شهر آمریکا ساخته، روز ششم ماه می رونمایی می گردد و قرار است نگاهی صمیمی، نزدیک و بسیار شخصی به زندگی یکی از چهره های محبوب ایالات متحده در یک دهه اخیر بیندازد.

مستند شایسته را نادیا هالگرن ساخته که فیلم کوتاه پس از ماریا را با موضوع پیامدهای توفند ماریا بر زندگی خانواده های پورتوریکویی در کارنامه دارد. اوباما در بیانیه ای که درباره فراوری و نمایش مستند زندگی خود نوشت چنین آورده است: این روزها امیدوار بودن سخت است اما امیدوارم شما هم مانند من با دیدن آنچه نادیا ساخته به لذت و اندکی آرامش برسید. او استعدادی کمیاب است که همدردی اش با دیگران در تمام قاب ها دیده می گردد. مهم تر اینکه نادیا معنی و توان جامعه را می داند و توانسته به شکلی معجزه آسا آن را در کار خود به تصویر بکشد.

کتاب زندگینامه میشل اوباما سال 2018 به بازار آمد و خیلی زود در فهرست پرفروش ها در صدر ایستاد. در کمتر از دو سال 10 میلیون نسخه از شایسته در جهان فروش رفته و بر اساس نظرسنجی موسسه معتبر گالوپ، میشل تحسین شده ترین زن آمریکا از نگاه مردم در دو سال گذشته بوده است. چند روز پیش هم جو بایدن، معاون باراک اوباما و نامزد نهایی دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا آرزو نموده بود بتواند میشل را برای پدیرفتن پست معاون رئیس جمهوری متقاعد کند.

مستند شایسته تازه ترین همکاری خانواده اوباما با شبکه نتفلیکس است که کارخانه آمریکایی آنها در اسکار 2020 نامزد دریافت جایزه بهترین مستند شد. پروژه بعدی اوباماها و نتفلیکس مجموعه ای داستانی است به نام Bloom که ماجراهای آن در جهانی مد و فشن در نیویورک پس از جنگ جهانی دوم می گذرد.

نمایش شگفتانه شایسته در شبکه نتفلیکس اندکی پس از نمایش مستند هیلاری در شبکه رقیب هولو رخ می دهد؛ مستندی که زندگی هیلاری کلینتن را به تصویر کشید و بیشتر نقدها بر آن مثبت بود.

مجله شرقیا

مجله شرقیا | مجله آموزشی و اطلاع رسانی تحصیلی
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 30386

به "رونمایی از مستند شگفتانه میشل اوباما در نتفلیکس ، رازهای زندگی بانوی اول پیشین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از مستند شگفتانه میشل اوباما در نتفلیکس ، رازهای زندگی بانوی اول پیشین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید