مریل استریپ باید جای کلینتون نامزد دموکرات ها می شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، مایکل مور مستندساز برنده جایزه اسکار که پنج شنبه شب شاهد اکران فیلمش در تورنتو بود از حمایت از هیلاری کلینتون خودداری کرد و به جای آن گفت باید مریل استریپ نامزد ریاست جمهوری می شد.

مریل استریپ باید جای کلینتون نامزد دموکرات ها می شد

مایکل مور فیلمساز و نویسنده ای که فیلم هایی چون فارنهایت 9/11 و بولیگ برای کلمباین را در کارنامه دارد، گفت بهتر بود مریل استریپ نامزد دموکرات ها برای این دور از انتخابات ریاست جمهوری می شد.

وی در پاسخ به این که آیا مدلی برای زنان قدرتمندی که در فیلم مستند جدیدش ارایه نموده، داشته است و آیا فکر می نماید هیلاری کلینتون چنین کاندیدایی است از دادن پاسخ مستقیم طفره رفت و به جای آن گفت: آمریکا در یک موقعیت خاص قرار داد و باید بخشی از آن را ممنون پاتریشیا آرکت باشد که در سخنرانی اسکارش خواستار برابری جنسیتی در هالیوود از نظر پرداخت ها شد.

مایکل مور گفت: استریپ هم که در میان مهمانان نشسته بود آرکت را تشویق و تایید کرد تا نشان دهد احتیاج به اصرار بیشتر برای رسیدن به برابری جنسیتی است.

این کارگردان در فیلم جدیدش اروپا و فرهنگ های لیبرال را در مرکز توجه قرار داده تا نشان دهد آمریکای امروز تحت تاثیر چه مسائلی است.

وی در مصاحبه پس از نمایش فیلمش در تورنتو گفت: جمهوری خواستار و ریگان می دانستند چطور با آمریکایی ها حرف بزنند تا از آنها رای بگیرند. اینجا هم - منظور مریل استریپ- شما شخصیت محبوبی را دارید که بسیار باهوش است و قلبی کنجکاو دارد.

مور در فیلمی که در تورنتو توجه زیادی را معطوف خود کرد نشان می دهد کشورهای اروپایی چطور می توانند الهام بخش آمریکا برای بهتر شدن باشند.

وی در بخش دیگر صحبت هایش اعلام کرد: وقتی زنان قدرت داشته باشند، این حرکت ایجاد می گردد. اما فکر نمی کنم تنها با رای دادن به یک آفریقایی-آمریکایی یا کاندیدای زن، مسائل آمریکا حل گردد. فکر می کنم مسایل خیلی عمیق تر از این باشد.

او گفت به نظرش 20 درصد از نمایندگان زن سنای آمریکا انسان های ترسویی هستند. آنها تا 100 سال دیگر هم فکر می نمایند دموکراسی معنایی ندارد و اقلیتی باید جامعه را کنترل کند. اقلیت کار را پیش می برد و سرمایه گذاری هم می نماید و این به معنی آپارتاید است. این تفکر باید هرچه زودتر عوض گردد.

این کارگردان برای ساخت فیلم جدیدش به شماری از کشورهای دیگر سفر نموده تا نشان دهد، غذای بهتر در مدرسه های ابتدایی فرانسه، تعطیلات با پرداخت هزینه های آن و راه اجتماعی در ایتالیا و تحصیل رایگان در اسلوونی چطور باید برای آمریکا الهام بخش باشد.

مستند بعد کجا را اشغال کنیم اولین فیلم مور پس از کاپیتالیسم: یک داستان عاشقانه است که سال 2009 ساخته شد. آن فیلم به نظر مور با جنبش تسخیر وال استریت پاسخ داده شد. در این فیلم مور شایستگی های عمل مستقیم را مطرح می نماید و می گوید: پس از ماجرای فرگوسن به این نتیجه رسیدم که ضروری است همه چیزهایی را که ضروری است اتفاق بیفتد فهرست کنم. باید بدانیم ضروری است به چه چیزهایی دست پیدا کنیم و باید از چه چیزهایی الهام بگیریم.

مور گفت: 100 سال دیگر این سیاره هست، اما ما نیستیم. ولی سیاره کارهای ما را به خاطر می آورد.

فیلم بعد کجا را اشغال کنیم در سکوت کامل خبری ساخته شد و مور نخستین بار در ماه جولای خبر ساخته شدن آن منتشر شد.

چهلمین فستیوال فیلم تورنتو از دهم سپتامبر شروع شد و تا روز بیستم این ماه ادامه خواهد داشت.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 25861

به "مریل استریپ باید جای کلینتون نامزد دموکرات ها می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مریل استریپ باید جای کلینتون نامزد دموکرات ها می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید