رونمایی از کتاب تولیدی حوزه هنری استان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کتاب تولیدی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.

رونمایی از کتاب تولیدی حوزه هنری استان

به گزارش از محمدشریف اسلامی رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کتاب ارزش فرهنگی یا مالی از تولیدات حوزه هنری این استان در آیینی در شهر یاسوج مرکز استان رونمایی شد.

محمدشریف اسلامی افزود: این آیین در سالن کتابخانه های عمومی یاسوج برگزار و جمعی از هنرمندان، نویسندگان، مؤلفان و مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در آن حضور داشتند.

او افزود: نویسندگان این کتاب حسین خلیلی و وحید شاکری هستند و می تواند منبع مطالعاتی مناسبی برای ورود آگاهانه جامعه هنری کشور به مبحث اقتصاد فرهنگ و هنر باشد.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: این کتاب با شمارگان یک هزار و 100 جلد و از سوی انتشارات آناپنا با حمایت واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان چاپ و منتشر شده است.

اسلامی مطرح کرد: این کتاب درآمدی بر تقابل های شناختی اقتصاد هنر بوده و شامل تعاریف شناختی ارزش و بازشناسی مفاهیم کارکردی فرهنگ و اقتصاد از زوایا و دیدگاه های مختلف است.

او افزود: هنرمندان، پژوهشگران، مدیران اجرایی، برنامه ریزان، فعالان رسانه ای و دیگر قشر های جامعه می توانند مخاطبان این کتاب بوده و از آن استفاده نمایند.

اسلامی گفت: در این کتاب پرسش بنیادی ارزش فرهنگی یا مالی به عنوان یک مسأله شناختی آنالیز شده است.

ک

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 18179

به "رونمایی از کتاب تولیدی حوزه هنری استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از کتاب تولیدی حوزه هنری استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید