زمان برگزاری ملاقات های هفته ششم و هفتم لیگ برتر تکواندو اعلام شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ملاقات های هفته ششم و هفتم از دور رفت لیگ برتر تکواندو دوشنبه 4 آذرماه در فدراسیون تکواندو برگزار می گردد.

زمان برگزاری ملاقات های هفته ششم و هفتم لیگ برتر تکواندو اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت های هفته ششم وهفتم از دور رفت هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر جوانان و بزرگسالان مردان جام خلیج فارس یادواره شهید عبدالکریم کجبافی با حضور 9 تیم روز دوشنبه 4 آذر ماه در فدراسیون تکواندو برگزار می گردد.

شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، لوازم خانگی کن، پاس قوامین، پالایش نفت آبادان، صنعت مس کرمان، فرمانیه، کانون تکواندوکاران مهاجر و یزدان تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها هستند.

در نخستین ملاقات از هفته ششم، هوگوپوشان لوازم خانگی کن با تکواندوکاران باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان مبارزه می نمایند، در ادامه دانشگاه آزاد اسلامی برابر باشگاه یزدان قرار می گیرد. سپس دو تیم شهرداری ورامین و کانون تکواندوکاران مهاجر به مصاف یکدیگر می فرایند؛ آخرین مبارزه این هفته نیز میان تیم های شرکت پالایش نفت آبادان و فرمانیه پیگیری می گردد. پاس قوامین در این هفته استراحت دارد.

اولین مبارزه هفته هفتم میان تیم های لوازم خانگی کن و پاس قوامین صورت می گیرد. سپس شهرداری ورامین و باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان به مصاف یکدیگر می فرایند، سومین مبارزه میان تیم های کانون تکواندوکاران مهاجر و فرمانیه انجام می گردد. در آخرین ملاقات نیز باشگاه یزدان و شرکت پالایش نفت آبادان با هم مبارزه می نمایند. دانشگاه آزاد اسلامی در این هفته با قرعه استراحت رو به رو است.

لازم به ذکر است؛ در خاتمه رقابت های هفته پنجم، تیم پاس قوامین با کسب 13 امتیاز صدر جدول رده بندی را به خود اختصاص داد، لوازم خانگی کن با 12 امتیاز در رده دوم نهاده شد و شهرداری ورامین با 10 امتیاز سوم شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17997

به "زمان برگزاری ملاقات های هفته ششم و هفتم لیگ برتر تکواندو اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری ملاقات های هفته ششم و هفتم لیگ برتر تکواندو اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید