ساحل طلوع آفتاب در جزیره کولایپ، تجربه طلوعی متفاوت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تایلند که با مکان های دیدنی، تفریحی و مراکز خرید خود این روز ها گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید، مکانی بسیار مناسب برای سفری نه چندان پر هزینه است. برای سفر به این کشور برنامه سفر و اطلاعات کافی از مکان های دیدنی و مختلف آن بسیار مهم است. ساحل طلوع آفتابی یکی از جا هایی است که حتما باید از آن دیدن کنید و لذت دیدن طلوع زیبای آفتاب را تجربه کنید. برای آشنایی بیشتر با این ساحل، با خبرنگاران همراه شوید.

ساحل طلوع آفتاب در جزیره کولایپ، تجربه طلوعی متفاوت

ساحل طلوع آفتاب، یا به زبان محلی ساحل هات چائو لی ( Hat chao ley) ساحلی با مساحت نزدیک به دو کیلومتر است که در غرب جزیره کولایپ قرار گرفته است. این ساحل با شن های سفید و زیبای خود بسیار دیدنی است و همان طور که از نامش پیدا است، یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن طلوع آفتاب است که به طور زیبایی از این ساحل دیده می گردد. می توان گفت که بهترین مکان برای دیدن طلوع آفتاب در تایلند، همین ساحل طلوع آفتاب است.

آب دریا در این ساحل بسیار شفاف و تمیز است و در آن انواع جانوران دریایی زندگی می نمایند. همچنین محل مناسبی برای شنا و دیگر ورزش های آبی است. هواداران ورزش اسنورکل (شنا زیر آب با استفاده از لوله ای در دهان) این ساحل را بهشتی برای خود می دانند. با شنا در زیر آب می توانید با انواع جانوران و موجودات آبی رو به رو شوید.

ساحل طلوع آفتاب در مقایسه با دیگر سواحل خصوصا سواحل پاتایا کم تر توریستی محسوب می گردد اما گردشگران زیادی پس از اولین سفر به آن، تقریبا عاشق آرامش و زیبایی آن شده اند. در این ساحل مکان های اقامتی مختلف در قیمت های متفاوت وجود دارد و اگر قصد اقامت چند روزه را دارید، می توانید به راحتی از میان خانه های ییلاقی، هتل های لوکس و مسافرخانه ها مکان مناسبی برای خود انتخاب کنید.

ساحل طلوع آفتاب نزدیک ترین مکان به روستای کوچک چا ئو لی در جزیره کولایپ است. حتما برای دیدن طلوع حیرت انگیز و زیبای آفتاب صبح زود بیدار شوید و این تجربه منحصر به فرد را از دست ندهید. این شاید بهترین راه برای آغاز یک روز عالی باشد.

همانند دیگر جا های تایلند، ساحل طلوع آفتاب نیز بین ماه های می تا اکتبر گردشگران کم تری به خود می بیند. اما در ماه های اوج سفر (نوامبر تا آوریل) گردشگران زیادی به این ساحل زیبا سفر می نمایند. آب وهوا نیز بسیار دلپذیر است و در ماه هایی که گردشگر کم است از طوفان های سهمگین در امان است و در ماه های پر گردشگر نسیمی خنک و ملایم می وزد.

آدرس

تایلند، جزیره کولایپ، غرب جزیره کولایپ

جهت دسترسی

اگر قصد سفر با تور را دارید، از قبل آگاه شوید که حتما از این ساحل دیدن می نمایند. در صورت سفر بدون تور نیز می توانید به جزیره کولایپ رفته از آنجا به راحتی خود را به این ساحل برسانید.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: کجارو / kohlipe.net
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 16976

به "ساحل طلوع آفتاب در جزیره کولایپ، تجربه طلوعی متفاوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحل طلوع آفتاب در جزیره کولایپ، تجربه طلوعی متفاوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید