سامسونگ از هدفون بی سیم گلکسی بادز 2 با قابلیت حذف نویز اکتیو رونمایی کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سامسونگ دقایقی پیش و در جریان رویداد گلکسی آنپکد از هدفون بی سیم تازه خود با نام گلکسی بادز 2 با قابلیت حذف نویز اکتیو رونمایی کرد.

سامسونگ از هدفون بی سیم گلکسی بادز 2 با قابلیت حذف نویز اکتیو رونمایی کرد

بالاخره بعد از مدت ها انتظار، 20 مرداد (11 آگوست) قرا رسید و سامسونگ از محصولات جدیدش رونمایی کرد. محصولاتی که شامل دو گوشی هوشمند تاشو، دو ساعت هوشمند و یک هدفون بی سیم می شوند. در این مطلب به آنالیز هدفون بی سیم گلکسی بادز 2 می پردازیم که قرار است به اسم هدفون میان رده، در سبد محصولات سامسونگ قرار بگیرد.

از برترین قابلیت های این هدفون بی سیم می توان به قابلیت حذف نویز اکتیو اشاره نمود که غالبا در هدفون های بالارده و گران قیمت دیده می گردد. اما خوشبختانه سامسونگ تصمیم گرفت این بار برخلاف تصمیمی که اپل گرفت، نماینده میان رده خود را با قابلیت حذف نویز اکتیو راهی بازار کند. روی هر بادز سه میکروفون تعبیه شده است تا بدین ترتیب وظیفه حذف نویز به برترین شکل ممکن صورت بگیرد.

درون هر باد، یک باتری 61 میلی آمپر ساعتی و در کیس نگه دارنده هم یک باتری 472 میلی آمپر ساعتی تعبیه شده است تا بدین ترتیب از این حیث، بادز 2 و پرو کاملا مشابه یکدیگر باشند. طول عمر باتری این محصول در صورتی که قابلیت حذف نویز اکتیو فعال باشد 5 ساعت و در صورتی که غیرفعال باشد 8 ساعت است. البته کیس نگه دارنده بادز هم به این دو مقدار، به ترتیب 13 و 20 ساعت اضافه می نماید تا نگرانی از این بابت وجود نداشته باشد. پشتیبانی از شارژ سریع هم به احتمال بسیار زیاد در این محصول وجود دارد چون گفته می گردد شارژ آن به مدت 5 دقیقه می تواند انرژی کافی را برای 1 ساعت گوش دادن به موسیقی تأمین کند. علاوه بر این ها، پشتیبانی از فناوری شارژ بی سیم Qi هم در این محصول دیده می گردد.

گلکسی بادز 2 از دو درایور در هر باد، یک ووفر 11 میلی متری و توییتر 6.5 میلی متری بهره می برد. بدنه این محصول شفاف است و از استاندارد IPX7 هم پشتیبانی می نماید تا بدین ترتیب کاربران با خیال راحت در هوای بارانی بتوانند از آن استفاده نمایند. پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.2 هم به روش بسیار جالبی در این هدفون بی سیم وجود دارد به این صورت که دیگر نیازی نیست برای جفت سازی با دستگاه مربوطه، هدفون را از کیس خارج کرد.

سامسونگ گلکسی بادز 2 قرار است در چهار رنگ گرافیتی، بنفش کم رنگ، زیتونی و سفید و با قیمت 150 دلار در دسترس قرار بگیرد که در این صورت با توجه به قابلیت های خوبی که دارد، می تواند یکی از ارزشمندترین هدفون های بازار لقب بگیرد.

منبع: PhoneArena

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 62666

به "سامسونگ از هدفون بی سیم گلکسی بادز 2 با قابلیت حذف نویز اکتیو رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ از هدفون بی سیم گلکسی بادز 2 با قابلیت حذف نویز اکتیو رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید