سامسونگ از گوشی تاشوی مفهومی جدیدی به سبک موتورولا Razr رونمایی کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سامسونگ در خلال کنفرانس توسعه دهنده گان خود به طور مختصر و گذرا از یک طرح مفهومی گوشی تاشو رونمایی و کمی درباره آن بحث کرد.

سامسونگ از گوشی تاشوی مفهومی جدیدی به سبک موتورولا Razr رونمایی کرد

این گوشی تاشوی جدید سامسونگ که نه نامی برایش عنوان شده و نه از مشخصات و ویژگی های آن چیزی می دانیم؛ طراحی شبیه به گوشی های تاشوی گذشته سامسونگ و گوشی هایی مانند موتورولا Razr دارد.

یعنی صفحه نمایش گوشی از وسط و به طور عمومی تا می خورد و دو نیم می شود تا گوشی جمع وجورتری دست کاربر باشد.

سامسونگ با رونمایی از این گوشی تاشو نشان داد که فناوری صفحه نمایش های تاشوی آن فقط مختص گوشی گلکسی فولد یا صفحه نمایش هایی عمومی با لولاهای میانی نیست.

سامسونگ می گوید این فرم جدید از گوشی های تاشو هم به راحتی درون جیب کاربر جا می شود و هم تجربه کاربری متحول شده ای خواهد داشت. هدف اصلی برای طراحی این طرح مفهومی، استفاده از فناوری اسمارت فون های تاشو سامسونگ و تبدیل نمودن آن به یک محصول جمع و جورتر و طراحی اشکال جدید است.

زنده کردن طرح های محبوب گوشی تاشو

سامسونگ می گوید کیفیت صفحه نمایش تاشوی این گوشی جدید بهتر از صفحه نمایش های گلکسی فولد است. همین طور، سامسونگ در پی معرفی پوسته اندرویدی One UI 2 برای پشتیبانی بیشتر از ویژگی های نمایشگرهای تاشو است.

در One UI 2 علاوه بر اینکه کاربر می تواند با یک دست کارهای خود را انجام دهد و با گوشی در تعامل باشد؛ اطلاعات به وضوح بهتر و کاراتر نمایش داده می شوند. این غول کره جنوبی در پوسته جدید خود از رنگ های زنده تری استفاده کرده است و شاهد آیکون های کارتونی و حالت تاریک بیشتری هستیم.

سامسونگ با رونمایی از گوشی تاشوی جدید خود نشان داد که قصدی برای کنار گذاشتن فناوری نمایشگرهای تاشو ندارد و برعکس می خواهد پیشگام این صنعت باشد. اتفاقا شاید مردم از گوشی تاشوی جدید سامسونگ بیشتر از گوشی پر زرق و برق داری مانند گلکسی فولد استقبال کنند چون به وضوح کاربردی تر است.

کاربران با گوشی تاشوی جدید می توانند بالافاصله پس از اتمام تماس و مکالمه خود، گوشی را خاموش کنند یا دریافت فیلم های مناسب برای شبکه اجتماعی تیک تاک راحت تر می شود.

همان طور که اشاره شد؛ هنوز هیچ اطلاعاتی درباره گوشی تاشوی جدید سامسونگ نداریم و حتی نمی دانیم در چه تاریخی رونمایی کامل یا عرضه به بازار می شود.

منبع

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: یک پزشک
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 16790

به "سامسونگ از گوشی تاشوی مفهومی جدیدی به سبک موتورولا Razr رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ از گوشی تاشوی مفهومی جدیدی به سبک موتورولا Razr رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید