سایت انگلیسی: هادرسفیلد با زلاتان ایرانی توافق کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یورک شایر اسپورت در گزارشی به شایعات نقل و انتقالاتی در تابستان پرداخته و در بخشی از گزارش خود آورده است که باشگاه هادرسفیلد با مهدی طارمی به عنوان زلاتان ایبراهیموویچ ایرانی به توافق دست یافته است!

سایت انگلیسی: هادرسفیلد با زلاتان ایرانی توافق کرد

با اینکه ظاهرا مهدی طارمی فصل جالبی را در قطر پشت سر نگذاشته اما طی چند روز اخیر مدام درباره پینشهادهای اروپایی اش صحبت می گردد.بعد از اینکه خبر رسید بعضی باشگاه های ترکیه ای مثل فنرباغچه و بشیکتاش این مهاجم را می خواهند و البته پیشنهادهایی هم از دیناموکیف اوکراین و خنک بلژیک به دست او رسیده بود،حالا خبر پیشنهاد انگلیسی به این مهاجم می تواند جذاب تر باشد و طارمی را به سوی یک انتقال هیجان انگیزتر بکشاند.

مهاجم سابق پرسپولیس که سابقه دو عنوان آقای گلی را در لیگ برتر در کارنامه دارد، اولین تجربه خود در فوتبال خارج از ایران را با پوشیدن پیراهن الغرافه قطر به مدت یک فصل و نیم پشت سر گذاشت. هر چند او در نهایت از این انتقال رضایت لازم را نداشت و حدس های زیادی در مورد آینده او مطرح شده، اما اکنون جدی ترین پیشنهاد برای این بازیکن حضور در لیگ چمپیونشیپ انگلیس و تیم تازه سقوط نموده هادرسفیلد است.

طی ماه های اخیر و با توجه به هجمه ای که علیه این بازیکن از سوی کارشناسان و پیشکسوتان الغرافه شکل گرفته بود، کاملا قابل پیش بینی بود که راه طارمی و این باشگاه در انتها فصل از یکدیگر جدا خواهد شد. از الریان قطر به عنوان جدی ترین گزینه برای مهدی طارمی یاد می شد اما جالب اینجاست که این بازیکن به هیچ عنوان تمایل به ادامه حضور در لیگ ستارگان قطر را ندارد.

مهاجم تیم ملی ایران طی این مدت همیشه از لیگ قطر به دلیل نداشتن چالش هیجان انگیز، فقر تماشاگر، شرایط تمرینی نامناسب و ... گلایه داشته و این مساله باعث شده بود تا علیرغم پیشنهاد اقتصادی مناسب از سوی الریان، او اعلام کند در صورتی که پیشنهاد مناسبی از اروپا به ویژه انگلیس نصیبش نگردد، احتمال بازگشت به ایران زیاد خواهد بود.

طارمی در این مدت از لیگ یونان، بلژیک، هلند و سوئد پیشنهاداتی داشته و مدیربرنامه او مذاکراتی نیز با بعضی تیم های انگلیسی داشته است که اکنون از هادرسفیلد به عنوان گزینه احتاقتصادی حضورش در چمپیونشیپ یاد می گردد.

اتفاقی که در رسانه ها نیز پوشش داده شده است؛

یورک شایر اسپورت در گزارشی به شایعات نقل و انتقالاتی در تابستان پرداخته و در بخشی از گزارش خود آورده است که باشگاه هادرسفیلد با مهدی طارمی به عنوان زلاتان ایبراهیموویچ ایرانی به توافق دست یافته است!

نکته جالب توجه این گزارش اینجاست که از مهاجم ایرانی به عنوان زلاتان ایبراهیموویچ یاد شده است.

تلگراف نیز در گزارشی به موضوع انتقال احتاقتصادی مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش ایرانی تیم الغرافه که به انتها قراردادش با این باشگاه رسیده به این تیم انگلیسی پرداخته است. در حال حاضر سعید عزت اللهی، کریم انصاریفرد و علیرضا جهانبخش سه بازیکن ایرانی فعال در انگلیس هستند.

هادرسفیلد در فصل جاری لیگ برتر انگلیس که با قهرمانی منچسترسیتی انتها یافت، در انتهای جدول نهاده شد و بار دیگر به دسته پایین تر (چمپیونشیپ) سقوط نموده است. سرمربی این تیم یان زیورت آلمانی است که این باشگاه با قدمت 110 ساله را در انتها فصل راهنمایی نموده و به موفقیتی دست نیافت. آنها فصل گذشته برای اولین بار به لیگ برتر صعود کردند و با تنها سه پیروزی طی 38 بازی در قعر جدول به کار خود انتها دادند تا بازگشتی زودهنگام به دسته پایین تر داشته باشند. آنها طی این فصل دو بار ولورهمپتون را شکست دادند و پیروزی دیگر آنها مربوط به دیدار با فولام بود.

حالا بحث انتقال اروپایی مهدی طارمی در شرایطی اوج گرفته است که شایعه بازگشت او به فوتبال ایران و پرسپولیس هم شنیده می گردد.البته طارمی تجربه خوبی از انتقال به تیم های اروپایی ندارد و یادمان نرفته چطور بعد از امضای قرارداد با ریزه اسپور ترکیه خیلی زد به پرسپولیس برگشت و باعث محرومیت باشگاهش شد.

طارمی البته باد بداند بازی کردن در چمپیونشیپ هم بسیار سخت خواهد بود و باید از تجربیات دژاگه، عزت اللهی و انصاری فرد که فرصت کمی برای بازی در تیم هایشان در این لیگ به دست آوردند استفاده کند.در این لیگ 24 تیم مطرح و سطح بالا حضور دارند و مسابقاتش 46 هفته طول می کشد که موفقیت در این لیگ و تیم های حاضر در آن حداقل برای فوتبالیست های آسیایی و بویژه مهدی طارمی فوق العاده سخت به نظر می رسد.

3-670

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7779

به "سایت انگلیسی: هادرسفیلد با زلاتان ایرانی توافق کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایت انگلیسی: هادرسفیلد با زلاتان ایرانی توافق کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید