سرعت سنج به اطلاعات ترافیکی گوگل مپ افزوده شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نقشه گوگل یا گوگل مپ از مهمترین ابزارهایی است که بسیاری از افراد در سراسر دنیا به وسیله آن مسیریابی می نمایند، رانندگی می نمایند یا حتی وقتی گم می شوند نزدیک ترین پایگاه های پلیس را پیدا می نمایند. اما اکنون گوگل مپ روی اطلاعات ترافیکی متمرکز شده است.

سرعت سنج به اطلاعات ترافیکی گوگل مپ افزوده شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگر با اپلیکیشن ویز آشنایی داشته باشید، می دانید که ویز ابزاری است برای دور زدن ترافیک، جریمه نشدن و بسیاری از موارد کاربردی دیگر در حین رانندگی، شاید این را هم می دانید که ویز درواقع ابزاری است که از زیر مجموعه های گوگل محسوب می گردد و به عبارتی امتیاز آن به شرکت گوگل اختصاص دارد، بنابراین شاید تعجب کنید اگر بدانید نقشه گوگل دقیقا همان امتیازات استفاده از ویز را یک به یک نصب می نماید.

اخیرا بسیاری از ویژگی های کاربردی ویز مثل دوربین های کنترل سرعت، سرعت گیرها و گزینه هایی برای گزارش خطرات احتمالی در جاده ها وارد نقشه گوگل شده اند. اکنون در جدیدترین تغییر نقشه گوگل، سرعت سنج ها وارد این نقشه شده اند. درواقع به محض این که سرعت رانندگی شما از حدی مجاز در یک محدوده تعیین بالاتر برود، سرعت سنج ها فعال می گردد و به شما هشدار می دهند.

البته در حال حاضر این ویژگی در اختیار تعداد کمی از کاربران است وکاربران در ایالات متحده، بلژیک، بریتانیا و برزیل می توانند از سرعت سنج استفاده نمایند، اما وعده داده شده که کاربران از سایر نقاط دنیا نیز به زودی این ویژگی را دریافت می نمایند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: انتخاب
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 8389

به "سرعت سنج به اطلاعات ترافیکی گوگل مپ افزوده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرعت سنج به اطلاعات ترافیکی گوگل مپ افزوده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید