سفر ایرانی ها با ویزای رایگان به سن پترزبورگ و لنینگراد امکانپذیر شد ، جزئیات بخشنامه سفر با ویزای الکترونیکی رایگان به روسیه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دولت روسیه در بخشنامه ای گفت اتباع ایرانی و 52 کشور دیگر اجازه سفر با ویزای الکترونیکی رایگان به سن پترزبورگ و استان لنینگراد را پیدا نموده اند.

سفر ایرانی ها با ویزای رایگان به سن پترزبورگ و لنینگراد امکانپذیر شد ، جزئیات بخشنامه سفر با ویزای الکترونیکی رایگان به روسیه

خبرنگاران: دولت روسیه در این دستورالعمل آورده است: بنا به مصوبه دولتی دهم ماه سپتامبر سال 2019 این تصمیم گرفته شده است و بر اساس آن فهرست 53 کشور که اتباع آن می توانند با ویزا عادی تجاری و توریستی به صورت سند الکترونی به سن پترزبورگ و استان لنینگراد سفر نمایند منتشر شده است.

نام کشورهای ایران، ژاپن، آلمان، فنلاند، بلغارستان، واتیکان، مجارستان، یونان، دانمارک، هند، اندونزی، ایرلند، ایسلند، ایتالیا،مالزی، لوکزامبورگ، کویت، سوییس، چک، صربستان، کره شمالی، هلند، نروژ و اسپانیا در این فهرست دیده می گردد که پایگاه خبری کابینه دولت روسیه منتشر شده است.

دولت روسیه در این اطلاعیه آورده است: این مصوبه توسط وزارت خارجه روسیه و به دستور ولادیمیر پوتین در تاریخ 18 جولای 2019 درخصوص شرایط ورود و خروج اتباع خارجی به مبادی ورودی سن پترزبورگ و استان لنینگراد تنظیم شده است.

دولت روسیه تاکید نموده است که فهرست 53 کشوری که اتباع آنها می توانند با ویزای الکترونیکی به سن پترزبورگ و استان لنینگراد سفر نمایند مشابه فهرستی است که برای سفر به استان کالینینگراد (منطقه ای متعلق به روسیه در ساحل دریای بالتیک) تنظیم شده و از اول ماه جولای امسال 10 تیر ماه به اجرا در آمده است.

بیش از هشت میلیون گردشگر خارجی سال گذشته به سن پترزبورگ سفر کردند.

روسیه سال گذشته نیز ورود اتباع ایرانی و چندین کشور دیگر به منطقه خاور دور را به وسیله بندر ولادی وستوک با ویزای الکترونیکی به اجرا درآورد.

-

ایرانی ها به کدام کشورها بدون ویزا یا با ویزای فرودگاهی می توانند سفر نمایند؟

-

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: چمدان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 13785

به "سفر ایرانی ها با ویزای رایگان به سن پترزبورگ و لنینگراد امکانپذیر شد ، جزئیات بخشنامه سفر با ویزای الکترونیکی رایگان به روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر ایرانی ها با ویزای رایگان به سن پترزبورگ و لنینگراد امکانپذیر شد ، جزئیات بخشنامه سفر با ویزای الکترونیکی رایگان به روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید