آسیا را با کشتی کروز ببینید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اگر شما نوعی توریست هستید که دوست دارد با مناظر برجسته و شهره ای فرهنگی ملاقات کند، پس آسیا جایی است که باید برود. این قاره تاریخچه غنی دارد و جایی است که یک توریست عاشق کار می رود. برای تو خیلی چیزها اتفاق می افتد که به سادگی پشت دراز بکشید و از خورشید لذت ببرید. یک سفر دریایی به آسیا را امروز در نظر بگیرید و شما ناامید نخواهید شد. قطعا ً شما مجذوب شهرهای آسیایی مانند هنگ کنگ و سنگاپور خواهید شد. معابد در ژاپن و کامبوج باید برای هر کسی که در حال بازدید از این کشور است، بازدید نمایند. علاوه بر این، اگر شما از نوع ماجراجو هستید، سفر به جنگل های بارانی در آسیا بیشتر از رضایت بخشی خواهد بود. فراموش کردن دیوار بزرگ چین و خلیج Phang" در تایلند.

آسیا را با کشتی کروز ببینید

اولین سفر با کشتی کروز در آسیا

گردشگرانی که می خواهند از چندین کشور آسیایی دیدن نمایند درک می نمایند که گشت و گذار بهترین گزینه است. شما می توانید تصمیم بگیرید که یک سفر 2 هفته ای با شروع از سریلانکا به تایلند انجام دهید. همچنین یک سفر دریایی سه هفته ای وجود دارد که در تمام طول راه ژاپن از چین شروع می گردد. هر یک از این سفره ای دریایی باعث می گردد که شما دوباره و دوباره به آنجا بروید. سفری معروف سفری است که از هنگ کنگ به سنگاپور با کشتی کروز انجام می گردد.

بهترین زمان برای سفر با کشتی کروز

زمانی که در حال بازدید از قاره آسیا هستیم بهتر است درک کنیم که خطوط مختلف کروز زمان سفر متفاوتی دارند. اطلاعات مهم شایان ذکر است که فصل های بارانی برخی از کشورهای آسیایی در طول زمان سفر دریایی با یکدیگر همپوشانی دارند. در نتیجه شما می توانید در طول سفر خود (اکتبر - دسامبر در مالزی و دسامبر تا فوریه) انتظار بارندگی را داشته باشید. اغلب سفره ای دریایی از دسامبر تا خاتمه ماه مارس صورت می گیرند.

تورهای مسافرتی با کشتی کروز کوچک

با توجه به اینکه احتمالا ً برای رسیدن به آسیای جنوبی و خاور دور پروازهای زیادی خواهید داشت، بودجه سنگین خواهد بود، به خصوص اگر شما به عنوان یک خانواده در حال بازدید از کشور هستید. پول زیادی معمولا ً صرف بلیط هواپیما می گردد. علاوه بر آن، بسیاری از مردم در این منطقه سفر می نمایند، بنابراین بهتر است که زودتر از زمانی که قیمت ها جذاب تر هستند را رزرو کنید. اگر برنامه سفر انعطاف پذیر دارید، همیشه می توانید به پیشنهادهای اخیر مراجعه کنید.

برخی از بهترین خطوط کروز در آسیا

چندین خط پرواز در اینجا وجود دارند. بسیاری از آن ها کشتی های بزرگی دارند که بازار محلی را تامین می نمایند. آن ها شامل:

  • شاهزاده خانم Cruises
  • فرودگاه بین المللی کاراییب
  • خط آمریکا هلند
  • کاستا Cruises
  • ستاره ستاره
  • کونارد Cunard

فعالیت های کشتی کروز

بسیاری از بنادر در آسیا وجود دارند و اگر می خواهید به موقع به جایی برسید، ممکن است یک چالش محسوب گردد. دقت کنید که سفر خود را پیشاپیش برنامه ریزی نموده و از تورهای مسافرتی سفر کنید تا از ناپدید شدن قایق ها اجتناب کنید. علاوه بر بازدید از شهرها هم می توانید به بورنیو، اندونزی بروید تا اورانگوتان ها را تماشا نموده، از جزایر آندامان و komodo دیدن کنید. شما هم چنین می توانید از چندین جزیره بالی به سمت بالی بروید، از شناور رنگین و شکوفه گیلاس در ژاپن لذت ببرید و از مزارع ماهی شناور در ویتنام بازدید کنید. کاره ای زیادی برای انجام دادن در آسیا وجود دارد که احتمالا ً زمان کافی برای انجام همه کارها ندارید.

انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2033

به "آسیا را با کشتی کروز ببینید" امتیاز دهید

1 کاربر به "آسیا را با کشتی کروز ببینید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسیا را با کشتی کروز ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید