سلیمی و آهنگریان فینالیست های ووشوکار ایرانی در یونیورسیاد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ووشوکار ایران در بخش ساندای بانوان به مرحله فینال مسابقات ووشو یونیورسیاد راه یافت.

سلیمی و آهنگریان فینالیست های ووشوکار ایرانی در یونیورسیاد

به گزارش خبرنگاران، از عصر امروز (دوشنبه) ششم شهریور در سومین روز از رقابت های ووشوی یونیورسیاد 2017 مرحله نیمه نهایی این مسابقات به میزبانی چین تایپه برگزار می شود و هر چهار سانداکار ایران به روی رینگ می فرایند. تنها بانوی ووشوکار ایران در بخش ساندا نیز توانست به مرحله فینال رقابت های ووشو یونیورسیاد راه پیدا کند.

آرزو سلیمی تنها سانداکار تیم ووشو بانوان ایران در مرحله نیمه نهایی وزن 52 کیلوگرم مسابقات یونیورسیاد بود. او در مصاف با نماینده کشور اندونزی جونیتا مالائو به پیروزی رسید و توانست با صعود به مرحله فینال این دور از رقابت ها مدال نقره خود را قطعی کند. او در مرحله بعد باید با کیم هیه بین از کره جنوبی مبارزه کند.

عرفان آهنگریان دیگر سانداکار تیم ملی ووشو ایران نیز در وزن منفی 60 کیلوگرم مردان توانست در سومین مبارزه خود علی ماگومدوف نماینده کشور روسیه را در دو راند متوالی شکست داده و نتیجه را به سود خود به خاتمه برساند. او بعد از آرزو سلیمی به عنوان دومین ووشوکار ایران به مرحله فینال این دور از مسابقات یونیورسیاد دانشجویان صعود کرد. آهنگریان در آخرین دیدار خود باید مقابل ژائو فوژیانگ از کشور چین به روی سکو برود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 20668

به "سلیمی و آهنگریان فینالیست های ووشوکار ایرانی در یونیورسیاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلیمی و آهنگریان فینالیست های ووشوکار ایرانی در یونیورسیاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید