سود قابل توجه ترابزون اسپور در صورت فروش مجید حسینی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، باشگاه ترابزون اسپور ترکیه در ماه ژانویه تنها در ازای دریافت رقم قابل توجهی می تواند سیدمجید حسینی، مدافع ایرانی اش را بفروشد.

سود قابل توجه ترابزون اسپور در صورت فروش مجید حسینی

به گزارش خبرنگاران، سیدمجید حسینی که پس از درخشش با تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه، تابستان همان سال با قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم و به ارزش 600 میلیون دلار (در حدود 540 هزار یورو) از استقلال به ترابزون اسپور پیوست، ممکن است در ماه ژانویه از این تیم ترکیه ای جدا گردد. باشگاه ترابزون اسپور می تواند بند تمدید قرارداد این مدافع ایرانی را در صورت لزوم تمدید کند.

نشریه دامگا ترکیه در این راستا گزارش داد، سیدمجید حسینی که از زمان پیوستنش به ترابزون اسپور، یکی از بازیکنان کلیدی این تیم بوده، در رادار باشگاه های بزرگ قرار گرفته است. مدیران باشگاه ترابزون اسپور که قصد دارند بند تمدید قرارداد این مدافع ایرانی را فعال نمایند، قیمت فروش این بازیکن را معین نموده اند و به پیشنهادهایی که از 10 میلیون یورو شروع می شوند، گوش فرا خواهند داد.

طبق این گزارش، مجید حسینی که پس از درخشش در جام جهانی 2018 و بعد از کش و قوس فراوان به ترابزون اسپور پیوست، ممکن است در ماه ژانویه از جمع آبی وعنابی ها جدا گردد. این مدافع جوان که در تیم ملی فوتبال ایران هم نمی گردد از او گذشت، پیش از این نمایندگان باشگاه های هلندی، اسپانیایی و ایتالیایی بازی اش را زیرنظر گرفته اند.

دامگا در خاتمه نوشت؛ ترابزون اسپور هنوز پیشنهاد رسمی برای فروش سیدمجید حسینی دریافت ننموده است اما این باشگاه تنها حاضر است با پیشنهادهایی که از 10 میلیون یورو شروع می شوند، پای میز مذاکره بنشیند. مدیران باشگاه و کادرفنی ترابزون اسپور از این مدافع 23 ساله بسیار راضی هستند اما هر احتمالی را در نظر دارند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19499

به "سود قابل توجه ترابزون اسپور در صورت فروش مجید حسینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سود قابل توجه ترابزون اسپور در صورت فروش مجید حسینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید