شرکت در آزمون های فنی وحرفه ای به صورت آنلاین

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: حجمی از کتابخانه ها و سیستم ها مالتی مدیا هستند که این کار پیش از این اجرا شده و در حال حاضر با تامین منابع برخی از مراکز را تجهیز می کنیم تا دانشجویان بتوانند در ادامه آموزش های مجازی به صورت آنلاین در آ زمون ها شرکت کنند.

شرکت در آزمون های فنی وحرفه ای به صورت آنلاین

حسین سلمانی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره آموزش های مجازی این دانشکده، گفت: ما از این قضیه به عنوان یک فرصت استفاده می کنیم و از آموزش های الکترونیکی و آموزش های مجازی به خوبی استقبال می کنیم.

70 درصد ظرفیت دانشگاه های فنی وحرفه ای دروس کارگاهی و عملی است

وی افزود: 70-60 درصد از ظرفیت های دانشگاه ها به صورت دروس کارگاهی و علمی است و عملاً استانداردهای خاطی را طلب می کند تا بتوانیم آموزش های الکترونیکی را ارائه بدهیم.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای ادامه داد: برای رسیدن به این هدف سه سطح برنامه تعریف کرده ایم که بخشی از آن برنامه های آ موزشی آفلاین است که از روزهای اول شروع شده و نیاز بود که پنلی در اختیار استادان قرار داده شود تا به صورت آفلاین کلاس های آموزشی و منابع درسی را ضبط کنند و در سایت دانشکده ها به صورت فیلم های داخلی قرار دهند.

راه اندازی آموزش های آنلاین

سلمانی درباره راه اندازی آموزش های آنلاین گفت: در حال حاضر در تمام استان ها دانشکده ها امکان برگزاری دوره های درسی مختلف را به صورت آنلاین در اختیار دارند و به آموزش از راه دور به عنوان یک فرصت برای یکسان سازی سرفصل های دروس نگاه می کنیم.

وی ادامه داد: به عنوان مثال در دروس ریاضی عمومی، ادبیات و یا برخی دروس خاص حول و هوش 20-15 هزار مخاطب در سراسر کشور داریم که از این ظرفیت ها استفاده می کنند به طوری که دانشکده ها قطب بندی می شوند و از امروز استارت خورده شده و دانشکده هایی که امکانات مناسب تری دارند از سرورهای داخلی استفاده و می توانند آموزش را به صورت همه جانبه برای دانشجویان فنی و حرفه ای سراسر کشور ارائه دهند.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به مراکز یادگیری الکترونیکی گفت: حجمی از کتابخانه ها و سیستم ها مالتی مدیا هستند که این اتفاق قبلا افتاده و در حال حاضر با تامین منابع برخی از مراکز را تجهیز می کنیم تا دانشجویان بتوانند در ادامه آموزش های مجازی به صورت آنلاین در آ زمون ها شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 24550

به "شرکت در آزمون های فنی وحرفه ای به صورت آنلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت در آزمون های فنی وحرفه ای به صورت آنلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید