جزئیات ثبت نام در آزمون عملی رشته های هنر و علوم ورزشی کنکور سراسری اعلام شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، گزینه اعلام علاقمندی به شرکت در آزمون عملی رشته های هنر و علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی (آزمون سراسری 1399) در سایت سازمان سنجش آموزش کشور فعال شد.

جزئیات ثبت نام در آزمون عملی رشته های هنر و علوم ورزشی کنکور سراسری اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، رشته هایی مانند عکاسی، طراحی، سینما، کارگردانی و … از هواداران بسیاری برخوردار هستند، به طوری که هرساله شاهد ثبت نام تعداد زیادی از فارغ التحصیلان رشته های ریاضی، تجربی و انسانی در کنکور هنر هستیم. برخلاف تصور بسیاری از داوطلبان، قبولی در رشته های هنری چندان کار آسانی نیست و از طرفی پذیرش در بسیاری از آن ها نیازمند به کسب نمره لازم در آزمون عملی هنر است. در واقع برای قبولی در بعضی از رشته های این گروه آزمایشی باید علاوه برکسب نمره حدنصاب لازم در کنکور سراسری هنر، در مرحله مصاحبه یا آزمون عملی نیز نمره قابل قبول را کسب کرد.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر 99

علاقمندان به شرکت در آزمون عملی رشته های هنر آزمون سراسری 1399می توانند با سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند و کارت اعتباری ثبت نام را خریداری کنند.

متقاضیان ثبت نام آزمون عملی دو گروه آزمایشی، باید با پرداخت مجدد هزینه، کارت اعتباری جداگانه خریداری کنند. از آن جایی که خرید کارت اعتباری به صورت اینترنتی است، تمامی داوطلبان باید هزینه مذکور را از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنند. بدیهی است عدم پرداخت هزینه و اعلام علاقه مندی نسبت به شرکت در آزمون عملی طی مهلت مقرر، به منزله ثبت نشدن اطلاعات شما و انصراف از آزمون عملی رشته مورد نظر تلقی می گردد.

شرایط ثبت نام آزمون عملی هنر 99

عدم حضور در آزمون عملی کنکور هنر به منزله انصراف از تحصیل آن رشته است. آزمون عملی هیچ یک از رشته ها قابل تمدید یا تکرار نبوده و برگزاری آن به صورت انفرادی نیز امکان پذیر نیست.

معمولا داوطلبان مجاز هستند که 150 کد رشته را از رشته های ارائه شده در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری انتخاب کنند. هم چنین فقط داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون عملی کنکور هنر هستند که کد رشته های مربوط به آن را در فرم انتخاب رشته خود قرار دهند.

پذیرش در 18 رشته از گروه هنر و علوم ورزشی مشروط بر این است که در آزمون علمی آن نیز نمره حدنصاب لازم را کسب کند. داوطلبانی که شرایط ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر را دارند، می توانند در موعد مقرر نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

شرایط ثبت نام آزمون علوم ورزشی و تربیت بدنی

یکی از رشته های پر متقاضی در بین داوطلبان سه گروه آزمایشی تجربی، ریاضی، انسانی، رشته علوم ورزشی - آموزش تربیت بدنی است.

انتخاب این رشته نیازمند یک سری شرایط و ضوابط است و متقاضیان ضروری است در بازه زمانی معلوم نسبت به پرداخت هزینه آزمون عملی این رشته اقدام نموده و مطابق اطلاعیه های سازمان سنجش در آزمون عملی شرکت کنند.

زمان و نحوه پرداخت هزینه کارت آزمون عملی تربیت بدنی کنکور 99

کلیه داوطلبانی که متقاضی رشته آموزش تربیت بدنی و علوم ورزشی پردیس های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی هستند باید نسبت به اعلام علاقمندی این رشته با پرداخت هزینه مربوطه اقدام کنند. لینک خرید سریال اعلام علاقمندی به شرکت در آزمون عملی تربیت بر روی سایت سازمان سنجش فعال شده است و داوطلبان می توانند با داشتن کارت بانکی عضو شتاب نسبت به پرداخت هزینه این آزمون اقدام کنند.

زمان برگزاری آزمون عملی تربیت بدنی کنکور 99

رشته تربیت بدنی دارای دو آزمون عملی است به طوریکه آزمون اول را مقدماتی و آزمون دوم را تخصصی گویند. آزمون مقدماتی رشته علوم ورزشی دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی معمولا چند روز بعد از زمان برگزاری کنکور سراسری برگزار می گردد و همه داوطلبانی که نسبت به پرداخت هزینه شرکت در آزمون اقدام نموده اند می توانند در موعد مقرر در جلسه حضور داشته باشند.

مرحله دوم آزمون عملی آموزش تربیت بدنی - علوم ورزشی 99 تنها داوطلبانی شرکت خواهند کرد که در فرم انتخاب رشته کنکور سراسری خود این رشته را آوره و پس از آنالیز سازمان سنجش، جزو معرفی شدگان این رشته بوده باشند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 38342

به "جزئیات ثبت نام در آزمون عملی رشته های هنر و علوم ورزشی کنکور سراسری اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات ثبت نام در آزمون عملی رشته های هنر و علوم ورزشی کنکور سراسری اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید