شهردارمنطقه اجازه جا به جا کردن روابط عمومی خود را ندارد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران : رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت : امروز شهردار یک منطقه و رییس یک سازمان حتی اختیار جابجایی مدیر روابط عمومی خود را ندارد، بنابراین چطور توقع داریم شهردار منطقه تجلی عینی مدیریت شهری در منطقه باشد.

شهردارمنطقه اجازه جا به جا کردن روابط عمومی خود را ندارد

به گزارش خبرنگاران ، محمد سالاری در دویست و چهل و یکمین جلسه شورا، ضمن عرض تسلیت در پی درگذشت استاد شجریان، در تذکری به شهردار تهران، گفت: این روزها فرایند تصمیم گیری و تصمیم سازی در شهرداری تهران بسیار بروکراتیک است، حتی اجرای پروژه های محله ای و کوچک مقیاس که جزو برنامه اولویت محور شورا و شهرداری تهران و در حال انجام است، برای کفایت اسناد یک پروژه، باید ماه ها فرایند بروکراتیک بین صف و ستاد طی شود.

وی ادامه داد: من سوال می کنم که چه کسی باید تصمیم بگیرد، که این مسائل حل شود؟ آیا این موضوع هم احتیاج به منابع درآمدی دارد؟ آیا این موضوعات را هم افراد دیگر و جناح رقیب نمی گذارند حل کنیم؟ خیر، این مساله به خود ما برمی شود.

سالاری گفت: آقای حناچی با یک تصمیم استراتژیک می تواند در یکسال آینده به اندازه یک دوره مدیریت شهری کار انجام دهد. و اینکه گفته می شود، مدیریت شهری منابع درآمدی ندارد را به هیچ عنوان قبول ندارم، و معتقدم مشکل مدیریت شهری عدم برونسپاری اختیارات ستاد، شهردار و معاونین به صف است، و در قبال آن باید مطالبه گری و بازخواست کند.

وی با اشاره به موفقیت بعضی شهرداران گذشته، گفت: اگر آنالیز کنیم، متوجه می شویم که در آن موقع اختیارات بطور کامل به شهرداران مناطق و سازمان ها و شرکت ها داده می شد. اما امروز شهردار یک منطقه و رییس یک سازمان حتی اختیار جابجایی مدیر روابط عمومی خود را ندارد، بنابراین چطور توقع داریم شهردار منطقه تجلی عینی مدیریت شهری در منطقه باشد.

سالاری افزود: من از ریاست شورای شهر تقاضا دارم، یک جلسه اختصاصی برای این موضوع برگزار شود، و نسبت به این موضوع مهم تصمیم گیری شود که زمان دارد از دست می رود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 44040

به "شهردارمنطقه اجازه جا به جا کردن روابط عمومی خود را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردارمنطقه اجازه جا به جا کردن روابط عمومی خود را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید