صدور مجوز سفر اینتر پس از منفی شدن تست کرونا همه ملی پوشان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تست کرونای تمام بازیکنان ملی پوش تیم فوتبال اینتر که تا پیش از این از حضور آنها در اردوی تیم های ملی کشورهای شان ممانعت به عمل آمده بود منفی شد.

صدور مجوز سفر اینتر پس از منفی شدن تست کرونا همه ملی پوشان

به گزارش خبرنگاران، در آخرین دور تست گیری از بازیکنان ملی پوش تیم فوتبال اینتر، هیچ بازیکنی مبتلا به کرونا تشخیص داده نشد و به این ترتیب همه آنها که شامل بازیکنانی مانند روملو لوکاکو، کریستین اریکسن و مارسلو بروزوویچ می شوند، مجاز به خروج از شهر میلان و سفر به کشورهای خود برای همراهی تیم های ملی شان شدند.

بعد از شیوع کرونا و ابتلای 4 تن از بازیکنان اینتر، سازمان بهداشت شهر میلان خروج سایر بازیکنان از جمله ملی پوشان این تیم از قرنطینه را ممنوع بیان کرد اما فشار فدراسیون های فوتبال کشورهایی که نراتزوری از آنها لژیونر دارد، سبب شد این ممنوعیت به شرط منفی بودن تست کرونا همه بازیکنان برداشته گردد. این اتفاق اکنون اتفاق افتاده و علاوه بر صدور مجوز از سرگیری تمرینات در اینتر، به بازیکنان ملی پوش تیم هم اجازه حضور در اردوی تیم های ملی کشورشان داده شد.

از جمله شروط صدور مجوز سفر ملی پوشان به کشورهای شان، این است که آنها حتماً باید با هواپیمای شخصی سفر نمایند، صرفاً در مراکز ورزشی اختصاصی تیم های ملی شان تمرین نمایند و به جز راستا محل اقامت تیم ملی شان تا زمین تمرینی به هیچ محل دیگری نروند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 53074

به "صدور مجوز سفر اینتر پس از منفی شدن تست کرونا همه ملی پوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز سفر اینتر پس از منفی شدن تست کرونا همه ملی پوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید