باشگاه والنسیا امیدوار به مجازات سرمربی آتالانتا از سوی یوفا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، باشگاه والنسیای اسپانیا میخواهد به هر شکلی شده سرمربی تیمی که عامل حذف خفاش ها از لیگ قهرمانان اروپا شد را به خاطر سهل انگاری اش مجازات کند.

باشگاه والنسیا امیدوار به مجازات سرمربی آتالانتا از سوی یوفا

به گزارش خبرنگاران، اظهارات جنجالی اخیر جان پیرو گاسپرینی، سرمربی تیم فوتبال آتالانتا درباره همراهی شاگردانش در بازی مقابل والنسیا در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در اسپانیا با وجود پی بردن به داشتن علائم بیماری کرونا، برای او دردسرساز شده است.

گاسپرینی اخیراً با دادن آزمایش خون و پی بردن به وجود پادتن کرونا در بدنش متوجه شد که به این ویروس مبتلا شده و حدسش در خصوص دریافت کرونا در آستانه سفر به مستایا درست بوده است. اعتراف او به این موضوع اما بهت و خشم مسئولان باشگاه والنسیا را به همراه داشته و سبب شده است که آنها این مرد ایتالیایی را به اهمال و به خطر انداختن جان آنها متهم نمایند.

روز گذشته (سه شنبه) نیز آنا بارسلو، معاون وزارت بهداشت و درمان اسپانیا در ایالت والنسیا به گاسپرینی تاخته و او را به خاطر رویکر سهل انگارانه اش مورد انتقاد قرار داده است. او به نشریه مارکا گفت: او غیرمسئولانه رفتار نموده است، با اینکه می دانست دارد به یک منطقه با ریسک بالا سفر می نماید باز هم آمد. او نباید به اسپانیا سفر می کرد. به هرحال این خبر تأیید کرد که چرا بازی باید پشت درهای بسته برگزار می شد و این همان کاری بود که انجام شد.

در همین حال مارکا نوشته که باشگاه والنسیا همچنان منتظر است که در خصوص اهمال گاسپرینی از یوفا و مقامات بهداشت و درمانی ایتالیا واکنش ببیند و مجازاتی برای مربی 62 ساله آتالانتا در نظر گرفته گردد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 33209

به "باشگاه والنسیا امیدوار به مجازات سرمربی آتالانتا از سوی یوفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه والنسیا امیدوار به مجازات سرمربی آتالانتا از سوی یوفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید