صعود چلسی و آرسنال در شب آسیب دیدگی شدید ولبک

به گزارش مجله یک کامپیوتر، چلسی با پیروزی برابر باته بوریسف توانست به مرحله حذفی لیگ اروپا صعود کند و آرسنال در شب آسیب دیدگی شدید مهاجم انگلیسی خود با وجود تساوی برابر اسپورتینگ لیسبون به دور بعد راه یافت.

صعود چلسی و آرسنال در شب آسیب دیدگی شدید ولبک
به گزارش خبرنگاران، هفته چهارم لیگ اروپا پنج شنبه شب برگزار و چهره برخی تیم های صعود نماینده به مرحله حذفی تعیین شد. در یکی از بازی های مهم چلسی از گروه L با تک گل اولیویه ژیرو توانست باته بوریسف را شکست دهد و 12 امتیازی گردد. آبی های لندن با وجود این که دو هفته به خاتمه مرحله گروهی باقی مانده است، حضورشان در دور بعدی را قطعی کردند. در دیگر دیدار این گروه ویدی با یک گل پائوک را شکست داد. آرسنال برابر اسپورتینگ لیسبون به تساوی بدون گل دست یافت. نیمه نخست این دیدار تحت تاثیر آسیب دیدگی شدید دنی ولبک نهاده شد. مهاجم انگلیسی به شدت از مچ پا آسیب دید و مجبور شد با برانکارد زمین را ترک کند.

شاگردان اونای امری با این پیروزی 10 امتیازی شدند و صعودشان را به دور بعد قطعی کردند.

در این شب صعود اینتراخت فرانکفورت و لاتزیو نیز رخ داد. تیم آلمانی سه بر دو آپولون را شکست داد و لاتزیو دیگر تیم گروه H دو بر یک برابر مارسی پیروز شد. دو تیم در دو هفته باقی مانده برای صدرنشینی رقابت خواهند کرد. دیدار میلان و رئال بتیس با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. در دیگر بازی گروه F المپیاکوس پنج بر یک دادلانگ را شکست داد. بتیس با هشت امتیاز در صدر جدول واقع شده است. در گروه J سویا به سختی توانست آخیسار اسپور ترکیه را شکست دهد. این بازی با نتیجه سه بر دو به نفع تیم اسپانیایی به خاتمه رسید. کراسنودار هم دو بر یک استاندارد لیژ را شکست داد تا با 9 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سویا صدرنشین گردد. دیدار ویارئال و راپید وین از گروه G با تساوی بدون گل خاتمه یافت. اسپارتاک مسکو توانست چهار بر سه رنجرز را شکست دهد. در این گروه هر چهار تیم شانس صعود دارند و ویارئال با شش امتیاز صدرنشین است. در گروه D فنرباغچه با دو گل اندرلخت را شکست داد و دینامو زاگرب سه بر یک برابر اسپارتاک تراناوا پیروز شد. در گروه A بایرلورکوزن و اف سی زوریخ توانستند صعودشان را به دور بعد قطعی نمایند. در این شب لورکوزن با یک گل زوریخ را شکست داد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2292

به "صعود چلسی و آرسنال در شب آسیب دیدگی شدید ولبک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود چلسی و آرسنال در شب آسیب دیدگی شدید ولبک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید