طراحی و ساخت رادیو و آنتن های مایکروویو در ایران

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یک شرکت دانش بنیان پیروز به طراحی و ساخت رادیو و آنتن های مایکروویو دانش بنیانی شد.

طراحی و ساخت رادیو و آنتن های مایکروویو در ایران

ساخت و فراوری محصولات ارتباطی پایه و سیستمی مایکروویو با قابلیت رقابت با نمونه های خارجی هدف و بهانه تشکیل یک شرکت دانش بنیان در کشور شد. محصولاتی پرکاربرد در صنعت مخابراتی که هر سال برای واردات آن ها ارز زیادی از کشور خارج می شد.

شرکت دانش بنیان فراورینماینده و پیشرو در ساخت و فراوری محصولات ارتباطی پایه و سیستمی مایکروویو با طراحی و ساخت کاملا داخلی و قابل رقابت با نمونه های خارجی شامل سخت افزار و نرم افزار است.

بومی سازی رادیو و آنتن های مایکروویو در فرکانس های مختلف را دنبال کردیم و توانستیم در این حوزه تا حد زیادی احتیاج کشور را برطرف کنیم.

پرستو محبی نژاد مدیر عامل این شرکت دانش بنیان با بیان این مطلب، گفت: شرکت ما سال 79 با همکاری تعدادی از دانش آموختگان دانشگاه های معتبر و با حمایت مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت مخابرات پایه ریزی شد.

وی درباره فراوریات این شرکت ، بیان می نماید: ارائه سیستم های دسترسیWLL وآنتن های مختلف شبکه تلفن سیار از جمله آنتن indoor ، xpole ، single و آنتن های مایکروویو در فرکانس های مختلف به شبکه مخابراتی کشور و دیگر مشتریان از جمله خدمات ارائه شده در شرکت ما است.

همچنین فراوری رادیوهای دیجیتال کم ظرفیت در باند 900 مگا هرتز با ظرفیت های2 ، 12 ، 24 و30 کانال و رادیوهای پرظرفیت 8mb،sec در باند 8GHZ و رادیوهای مایکرویو دیجیتال با ظرفیت 16E1 در فرکانس های 4.4 ، ,7,815 ، 18 و 23 گیگاهرتز هم با کوشش 10 نفر از متخصصان کشور که در این شرکت فعالیت می نمایند میسر شده است.

این شرکت دانش بنیان با یاری های مادی و معنوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری توانسته محصولاتی با کیفیت جهانی فراوری کند که قابل عرضه به دیگر کشورها است. محصولات شرکت به صورت غیر مستقیم توسط دیگر ارگان ها به کشورهای متقاضی صادر شده است؛ اما هنوز خود شرکت برای صادرات محصول اقدام نکرده است.،مهر

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 31440

به "طراحی و ساخت رادیو و آنتن های مایکروویو در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی و ساخت رادیو و آنتن های مایکروویو در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید