طرح مشارکت در فراوری خودرو 207 هاچ بک دستی و اتوماتیک پانوراما

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شرکت ایران خودرو در نظر دارد محصول 207 هاچ بک را در دو نوع دستی و اتوماتیک مجهز به سقف شیشه ای (پانوراما) به صورت طرح مشارکت در فراوری خودرو به فروش برساند.

طرح مشارکت در فراوری خودرو 207 هاچ بک دستی و اتوماتیک پانوراما

به گزارش خبرنگاران، ایران خودرو اعلام نموده که به منظور پاسخگویی به احتیاج مشتریان و افزایش سطح رضایتمندی آنان، در طرح مشارکت در فراوری خودرو، محصول 207 هاچ بک با سقف شیشه ای (پانوراما) را در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه می نماید.

این طرح از روز شنبه 22 تیر شروع می گردد و تا سرانجام این ماه و یا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. موعد تحویل خودرو از تیر تا مهرماه سال 99 پیش بینی شده است.

ثبت نام صرفاً برای افراد بالای 18 سال امکانپذیر بوده و ظرفیت برای هر کد ملی یک دستگاه خودرو معین شده است.

مبلغ پیش پرداخت برای نوع دستی محصول 207 با سقف شیشه ای (پانوراما) 47 میلیون و 500 هزار تومان و نوع اتوماتیک آن 60 میلیون تومان درنظر گرفته شده است. مابه التفاوت وجه در زمان تحویل خودرو معین و دریافت خواهد شد.

متقاضیان می توانند برای مشارکت در این طرح از ساعت 11 روز شنبه 22 تیرماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه و نسبت به نام نویسی اقدام نمایند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 9768

به "طرح مشارکت در فراوری خودرو 207 هاچ بک دستی و اتوماتیک پانوراما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح مشارکت در فراوری خودرو 207 هاچ بک دستی و اتوماتیک پانوراما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید