طلاق ریحانه پارسا و مهدی کوشکی جدی شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ریحانه پارسا بازیگر جنجالی سینما و تلویزیون، با پاک کردن پست های مشترکش با مهدی کوشکی در اینستاگرام خود به شایعه طلاقش دامن زد. او اکنون با انتشار ویدیویی جدید به گونه ای این شایعه را تأیید کرد و گفت: خیلی متشکرم که نگران حالم بودید. امیدوارم آقای کوشکی هرجا هستند خوب باشند.

طلاق ریحانه پارسا و مهدی کوشکی جدی شد

به گزارش خبرنگاران، ریحانه پارسا در اقدامی عجیب پست های مشترکش با مهدی کوشکی را حذف کرد. این اقدام پارسا با واکنش متقابل مهدی کوشکی همراه شد، که سروصدای زیادی را در رسانه ها و فضای مجازی به پا کرد. در پی انتشار این پست ها، شایعاتی مبنی بر طلاق و جدایی این زوج هنری مطرح شده است.

شاید این شایعه به جنجالی ترین طلاق سینمای ایران تبدیل گردد. اما تا به امروز هیچ خبرگذاری رسمی صحت این خبر را تأیید ننموده است.

ماجرا از این قرار است که مدتی قبل ریحانه پارسا در توییتی از مردان خواست تا حق طلاق را به همسران خود ندهند، او در توییت خود چنین نوشت: حق طلاق می دید زن هاتون بعد اسم خودتون رو هم گذاشتید مرد؟.

در پی انتشار این اظهارنظر جنجالی، مهدی کوشکی همسر ریحانه پارسا نیز دریک استوری اینستاگرامی گفت که: به قول قدیمی ها، زن باید بالباس سفید بیاد خونه شوهر و با کفن سفیدم از خونه شوهر بره.

پس از انتشار این استوری اینستاگرام به صورت پیش فرض پست کوشکی را حذف می نماید. مهدی کوشکی به دنبال حذف این استوری چنین می نویسد: استوری من بدون حق انتخاب من یا سؤالی از من تنها با یک گزینه ok پاک شد، عدم آزادی بیان در اینستاگرام هم وجود دارد.

پس از این ماجراها، این زوج هنری پرحاشیه سینمای ایران در اقدامی ناگهانی و عجیب، عکس های مشترک خود را از صفحه شخصی شان در اینستاگرام پاک کردند. سپس ریحانه پارسا آغاز به انتشار پست های غمگین در توییتر و صفحه اینستاگرامش کرد. همین اتفاقات سبب شد شایعه جدایی و طلاق این زوج از یکدیگر قوت گرفته و واکنش کاربران فضای مجازی را در پی داشته باشد.

بعد از پخش اخبار جدایی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی، پارسا با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود به گونه ای این شایعه را تأیید کرد و گفت: خیلی متشکرم که نگران حالم بودید. امیدوارم آقای کوشکی هرجا هستند خوب باشند.

این در حالی است که رفتار های جلف و عجیب و غریب این زوج هنری همیشه انتقاداتی را در فضای مجازی در پی داشته است. به اعتقاد بعضی کاربران پست های جنجالی و حاشیه ای تنها برای جلب توجه و کسب شهرت است. حال باید ببینیم که واقعاً این نیز یک بازی رسانه ای برای حاشیه سازی و جنجالی تازه است و یا واقعیت دارد؟

ریحانه پارسا بازیگر جنجالی سینما و تلویزیون است که این روز ها در شبکه های مجازی نیز فعالیت حاشیه ای زیادی دارد. او متولد اسفند 1377 در تهران است که در رشته نمایش دیپلم خود را گرفت. او با اولین حضور حرفه ای خود در سریال پدر به شهرت زیادی رسید.

ریحانه پارسا در اسفند 98 با مهدی کوشکی که او نیز بازیگر، کارگردان و فیلم نامه نویس است ازدواج کرد. قابل ذکر است که مهدی کوشکی متولد 1359 در خرم آباد است و قبلاً هم ازدواج نموده و یک پسر از ازدواج سابق خود دارد. خبر ازدواج این زوج هنری هم به دلایل مختلفی جنجالی و پرحاشیه بود.

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

آموزشگاه ما: آموزشگاه ما | آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: فرارو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 38836

به "طلاق ریحانه پارسا و مهدی کوشکی جدی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلاق ریحانه پارسا و مهدی کوشکی جدی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید