ظرفیت فروشگاه های زنجیره ای در توزیع عادلانه کالا های اساسی کمیاب

به گزارش مجله یک کامپیوتر، عضو هیات رئیسه مجلس گفت: فروشگاه های زنجیره ای ظرفیت مناسبی در توزیع عادلانه کالا های کمیاب دارند که باید از آن ها استفاده کرد.

ظرفیت فروشگاه های زنجیره ای در توزیع عادلانه کالا های اساسی کمیاب

با ما همراه باشید و درباره جاذبه های چارگون بیشتر بدانید.

علیرضا سلیمی در مصاحبه با برنا درباره نقش فروشگاه های زنجیره ای در توزیع کالا های اساسی، گفت: این فروشگاه ها ظرفیت مناسبی هستند که باید از آن ها استفاده کرد؛ بسیاری از کشور ها از فروشگاه های زنجیره ای برای توزیع عادلانه کالا های کمیاب استفاده می نمایند این درحالی است که در کشور ما نسبت به این پتانسیل بی توجهی می گردد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: از آنجا که در سایر کشور ها بیشتر خرید مردم به وسیله کارت و در فروشگاه های زنجیره ای انجام می گردد، برای خرید کالا های اساسی و اقلام روزانه موردنیاز مردم صف تشکیل نمی گردد.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی بیان نمود: وزارت صنعت، معدن و تجارت و دولت باید از فروشگاه های زنجیره ای حمایت بیشتری نمایند تا این فروشگاه ها بتوانند در زمینه عرضه کالا فعالتر عمل نمایند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه در بعضی از فروشگاه های زنجیره ای قیمت ها متناسب تر است، توضیح داد: در دوره های خاص می بینیم که این فروشگاه های کوشش می نمایند با ارائه تخفیف های فصلی، مشتری جذب نمایند که این امر به نفع مصرف نماینده است.

منبع: فرارو
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 59424

به "ظرفیت فروشگاه های زنجیره ای در توزیع عادلانه کالا های اساسی کمیاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت فروشگاه های زنجیره ای در توزیع عادلانه کالا های اساسی کمیاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید