عزم تیم بدهکار برای حضور پرقدرت در لیگ کشتی! ، سازمان لیگ مراقب برند کشتی باشد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در جایی که هنوز بعضی تیم ها بابت لیگ سال گذشته به کشتی گیران خود بدهکارند و قادر به پرداخت مبالغ اندک قراردادهایشان نیستند، مسئولانشان از برنامه ریزی برای حضور پر قدرت در لیگ امسال خبر می دهند.

عزم تیم بدهکار برای حضور پرقدرت در لیگ کشتی! ، سازمان لیگ مراقب برند کشتی باشد

به گزارش خبرنگاران، یکی از تیم های بدهکار در لیگ برتر کشتی فرنگی، تیم هیات کشتی خراسان جنوبی است که با وجود گذشت یکسال هنوز نتوانسته مبلغی در حدود 50 میلیون تومان بدهی به کشتی گیرانش را پرداخت کند اما بنا بر اظهارات رییس هیات کشتی خراسان جنوبی، بار دیگر به دنبال حضور پرقدرت در لیگ فصل جاری هستند!

تاکید رییس هیات کشتی خراسان جنوبی برای حضور پرقدرت در لیگ سال جاری، در شرایطی است که وی چندی پیش و پس از پیگیری کشتی گیران برای دریافت اندک مطالباتشان، در تبادل نظر با خبرنگاران، با اعلام اینکه توانایی برای پرداخت مطالبات کشتی گیران را نداریم، تاکید نمود: از حضور در لیگ کشتی پشیمانیم.

علی رغم پیگیری فراوان کشتی گیران طلبکار از مسئولان هیات کشتی استان خراسان جنوبی، اما تا به امروز هیچ پاسخ روشنی به درخواست به حق کشتی گیران داده نشده تا جاییکه مسئولان کشتی این استان بعضا حتی قراردادهای دو یا سه میلیونی بعضی کشتی گیرانشان را نیز پرداخت نکرده اند.

در شرایطی که پس از شیوع کرونا، کشتی ایران و دنیا در شرایط بلاتکلیفی محض بسر می برند، مسئولان سازمان لیگ فدراسیون کشتی از شروع لیگ های برتر کشتی آزاد و فرنگی از ابتدای مرداد و با حضور 8 تیم در کشتی آزاد و 8 تیم در کشتی فرنگی خبر می دهند.

تمرکز مسئولان سازمان لیگ بر تعداد تیم های لیگ تحت هر شرایطی و بدون توجه به بنیه اقتصادی آن ها، باز هم می تواند مشکلاتی همانند سال قبل که با انصراف بعضی تیم ها و یا ناتوانی در پرداخت قرارداد کشتی گیران همراه بود را به بار بیاورد.

مسئولان سازمان لیگ فدراسیون کشتی بهتر است برای دفاع از حق کشتی گیران، اجازه ورود مجدد به تیم های بدهکار مثل هیات کشتی خراسان جنوبی را تا زمان تسویه حساب بابت سال قبل و تضمین پرداخت سر موعد مطالبات در فصل جاری را ندهند و به جای تمرکز بر برگزاری لیگ با تعداد تیم های زیاد و بعضا بدون پشتوانه کافی، در پی برگزاری لیگ با تعداد تیم های کمتر اما با پشتوانه اقتصادی قوی باشند تا کشتی گیران برای دریافت اندک مبلغ قراردادهای خود به این در و آن در نزنند و شان و منزلت کشتی در میان مردم خدشه دار نشود.

در جایی که در رشته هایی نظیر هندبال و والیبال شرط حضور تیم ها در فصل جاری، نداشتن تعهد و بدهی بابت فصل قبل است، سازمان لیگ نیز باید برای بالا بردنبرند کشتی که یکی از شعارهای اصلی مدیریت جدید فدراسیون کشتی است کوشش جدی داشته باشد و راه را برای حضور مجدد تیم های بدهکار در لیگ فصل جاری ببندند.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 34065

به "عزم تیم بدهکار برای حضور پرقدرت در لیگ کشتی! ، سازمان لیگ مراقب برند کشتی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزم تیم بدهکار برای حضور پرقدرت در لیگ کشتی! ، سازمان لیگ مراقب برند کشتی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید