39 نفر از آذربایجان شرقی به بازی های جاکارتا اعزام می شوند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، حبیب ستوده نژاد روز شنبه در جمع خبرنگاران اضافه نمود: از این افراد 12 نفر نیز به عنوان سرمربی، مربی، آنالیزور، کارشناس تغذیه و سرپرست در کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.

39 نفر از آذربایجان شرقی به بازی های جاکارتا اعزام می شوند

وی گفت: 17 ورزشکار آسیایی در 10 رشته ورزشی و 10 ورزشکار پاراآسیایی در قالب 5 رشته ورزشی به این بازی ها اعزام می شوند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی یادآوری کرد: صادق اشرفی، عرفان ارژنگ پور و میلاد وزیری در رشته تیراندازی با کمان، صمد پورسیدی، محمد پورشریف و سعید صفرزاده در رشته دوچرخه سواری و رسول هاشم کندی به عنوان سرمربی تیم ملی در این مسابقه ها حضور می یابند.

ستوده نژاد ادامه داد: مهدی انصاری و مجتبی ولیپور در رشته شنا و شیرجه، فرزاد باهر ارسباران در رشته شمشیربازی، مهرداد صمصامی در رشته هندبال و علیرضا موسویان به عنوان داور هندبال و سعید رجبی، میرهاشم حسینی و امیرمحمد بخشی در تکواندو شرکت می نمایند.

وی گفت: در کشتی، پرویز هادی به عنوان ورزشکار و رامین امیر ساسان در ترکیب کادر فنی و به عنوان کارشناس تغذیه، در رشته فوتبال نیز مسلمی پور و آزادی با حضور در ترکیب تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در بازی های آسیایی جاکارتا به رقابت می پردازند.

بهزاد نوبری پور تنها عضو کاروان کشورمان در این بازی ها در رشته ورزشی تری اتلون(سه گانه) با حریفان خود به رقابت می پردازد.

مرضیه صدقی، بتول جهانگیری، اسداله عظیمی و سیامک صالح فرجزاده در مواد مختلف دو و میدانی جانبازان و معلولان و بهمن رضایی، فیروز کاظم زاده و شیرین یزدانی، در رشته تیراندازی جانبازان و معلولان مجید فلاح اردشیر و لیلا سخایی فر به عنوان ورزشکار و زهرا علی بیگی نیز به عنوان مربی تیم ملی حضور دارند.

در والیبال نشسته ابراهیم فیروزی و مرتضی اکرمی به عنوان داور مسابقات و علی کشفیا به عنوان سرپرست تیم ملی، میثم بنی طبا در جودوی نابینایان، لیلا زارع زاده در رشته شطرنج و یوسف خلیلی و محمد بخشی در قالب تیم ملی دوچرخه سواری نابینایان و کم بینایان عازم بازی های پاراآسیایی جاکارتا می شوند.

بازی های آسیایی 2018 هجدمین دوره بازی های چندورزشی است که در سطح قاره آسیا برگزار می گردد؛ قرار است این دوره از بازی ها در شهر جاکارتا پایتخت کشور اندونزی میزبانی گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: mehrnews.com
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 118

به "39 نفر از آذربایجان شرقی به بازی های جاکارتا اعزام می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "39 نفر از آذربایجان شرقی به بازی های جاکارتا اعزام می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید