علل انتخاب کوالالامپور برای ماه عسل

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اگر شما جز افرادی هستید که هنوز برای ماه عسل خود مکانی را انتخاب نکرده اید و یا دچار تردید هستید، پیشنهاد می کنیم تا خاتمه جذابیت های ماه عسل در کوالالامپور با ما همراه باشید. یکی از گزینه های پیشنهادی ما به شما برای سفر ماه عسل، کشور مالزی و شهر کوالالامپور است. در این مقاله همچنین با علل انتخاب کوالالامپور برای ماه عسل نیز آشنا خواهید شد.

علل انتخاب کوالالامپور برای ماه عسل

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

وضعیت آب و هوایی شهر کوالالامپور

از موارد قابل توجه و منحصر به فرد در خصوص شهر کوالالامپور وضعیت آب و هوایی این منطقه است. این منطقه معمولاً دارای شرایط ثابتی می باشد و متحمل تغییرات بسیار کمی است اما در حالت کلی هوای گرم و مرطوبی دارد و این شرایط هم در روز و هم در شب معمولاً این چنین است. خوشبختانه این منطقه از نزول رحمت الهی محروم نیست و معمولاً در بیشتر اوقات از سال بارش باران را تجربه می نماید، فقط در فاصله میان ماه ژوئن تا آگوست از میزان این بارش ها اندکی کاسته می گردد و اصطلاحاً زمین کمی حالت خشک به خود می گیرد اما در بقیه ماه های سال بارش باران را دارد. از دیگر نکاتی که قابل توجه می باشد، این است که امکان وقوع سیل و جاری شدن آن در شهرهای مالزی وجود دارد چون معمولاً باران شدیدی می بارد اما در زمان کوتاهی متوقف می گردد و این مورد را باید درباره ماه عسل در کوالالامپور به خاطر بسپارید.

ویژگی های منحصر به فرد شهر کوالالامپور

در کوالالامپور، مردمانی با فرهنگ های متفاوت زندگی می کنند که از جمله معروف ترین آن ها می توان به وجود فرهنگ های هندی، چینی و مالایی در آنجا اشاره نمود. کوالالامپور در مالزی به عنوان پایتخت این کشور، هم اکنون شهری بزرگ محسوب می گردد اما در گذشته این چنین نبود و مدت ها طول کشید تا به شهری بزرگ تبدیل گردد. امروزه این شهر یکی از شهرهای پر رونق کشور مالزی به حساب می آید. در واقع بهتر است بگوییم که 150 سال طول کشید تا کوالالامپور که مجموعه ای از روستاهای کوچک بود، امروزه به شهر بزرگی تبدیل گردد. در این منطقه جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیاری برای گردشگران و مسافرانی که قصد سفر به آنجا را دارند فراهم شده است. از دیگر نکات منحصر به فرد درباره جذابیت های ماه عسل در کوالالامپور است که معمولاً قیمت ها در تعادل خاص قرار دارند و این از تأثیرات و نقشی است که تجارت در این منطقه دارد.

چرا سفر به کوالالامپور برای ماه عسل مناسب است؟

در کوالالامپور اقدامات ویژه ای برای گردشگران فراهم شده است. از دیگر مواردی که سبب می گردد تا کوالالامپور برای سفر به ماه عسل پیشنهاد مناسبی باشد، وجود هتل های پنج ستاره و بزرگ البته با قیمت مناسب و خوب می باشد. از همه مهمتر اینکه این شهر تا ساحل 35 کیلومتر فاصله دارد و همه این ویژگی ها سبب شده که با سفر به آنجا یک خاطره زیبا و به یاد ماندنی برایتان رقم بخورد که آن را تا مدت ها فراموش نخواهید کرد و این مورد یکی از علل انتخاب کوالالامپور برای ماه عسل هست.

بهترین زمان سفر به کوالالامپور

شرایط آب و هوایی این منطقه تقریباً ثابت است و در همه فصل های سال گردشگران ویژه و خاص خود را دارد و در برخی از فصل ها تعداد گردشگران در آنجا به اوج خود می رسد؛ از جمله این ماه ها می توان به ماه های گردشگر پذیر جولای و آگوست اشاره نمود. از همه مهمتر تعطیلات کریسمس را باید نام برد زیرا در این بازه های زمانی مسافران و گردشگران بیشتری راهی این شهر زیبا می شوند و به دنبال آن امکان بالا رفتن قیمت هتل ها برای اقامت و اسکان بالا می رود اما با کمی گشتن می توانید هتل هایی را پیدا کنید که خدماتی ارزان تر و مناسب تر را براساس شرایطی که دارید به شما ارائه می دهند و این مورد یکی از علل انتخاب کوالالامپور برای ماه عسل هست.

از جاذبه های تفریحی و گردشگری کوالالامپور

پارک تامان تاسیک تیتیوانگسا

یکی از جذاب ترین مکان هایی که برای گذراندن اوقات خود می توانید به آن مراجعه کنید، این پاک می باشد. از طرفی این پارک در بین زوج های جوان محبوبیت بسیار بالایی دارد. در این پارک امکانات بسیاری برای افراد فراهم شده است برای مثال شما می توانید در دریاچه ای که آنجا وجود دارد، قایقرانی کنید. در اطراف پارک که فضای بسیار زیبایی دارد قدم بزنید و یک سفر رؤیایی و خاطره خوب و خوشی را برای خود و همسرتان به ارمغان بیاورید. جهت دسترسی به این پارک در بین جذابیت های ماه عسل در کوالالامپور می توانید از مونوریل بهره ببرید.

پارک کامپونگ کوانتان فایر فلای

این پارک زیبا در بیرون و دورتر از شهر کوالالامپور قرار گرفته است. گردشگران زیادی این پارک را برای سفر و تفریح خود انتخاب می کنند و معمولاً پارک شلوغی است. از ویژگی های منحصر به فرد و زیبایی این پارک وجود کرم های شب تاب در آنجا است که آسمان شب را با نوری که از خود ساطع می کنند، درخشان تر می کنند. به جرات می توان گفت یکی از زیباترین مکان هایی که در کوالالامپور وجود دارد، این پارک زیبا است. پس اگر واقعاً قصد دارید از همسر آینده خود به طور رسمی خواستگاری کنید و این خاطره تا سال ها در ذهن بماند و به سادگی از خاطرتان نرود پیشنهاد ما به شما اینجاست. یکی از مواردی که حتماً باید مورد توجه قرار دهید این است که مسئله ای برایتان پیش نیاید و چون در این مناطق بارش باران بسیار اتفاق می افتد. پیشنهاد می کنیم حتماً لباس مناسب بپوشید و یا با خود همراه داشته باشید. البته در صورتی که قایق اجاره می کنید معمولاً بیشتر این قایق ها مجهز به چتر هستند پس از این نظر مسئله ای وجود ندارد.

پارک کوالالامپور باتر فلای یا همان پارک پروانه

به جرات می توان گفت یکی از نقاط زیبا و دیدنی شهر کوالالامپور که بسیار جذاب و تماشایی می باشد، پارک پروانه است. این پارک به عنوان بزرگترین پارک پروانه در جهان شناخته شده می باشد. پارک باتر فلای چیزی نزدیک به 120 گونه از پروانه های مختلف را در خود جای داده است. فضای اطراف پارک پروانه، پر از گیاهان گرمسیری می باشد و شما با قدم زدن در این پارک زیبا پروانه هایی را در اطراف خود می بینید که مشغول پرواز هستند. در این پارک موجودات دیگری مثل پیله های کرم ابریشم، کرم صد پا وحشرات دیگری هم وجود دارند که می توانید آن ها را مشاهده کنید و برای ماه عسل در کوالالامپور مناسب هستند.

بازدید از برج های پتروناس

این برج های زیبا و مرتبط در مرکز شهر قرار گرفته است. اگر می خواهید کوالالامپور را با دید وسیع تری ببینید، پیشنهاد ما به شما این مکان است. برج های پتروناس دارای ارتفاعی به طول 452 متر هستند. از دیگر ویژگی های فیزیکی و ظاهری این برج ها به وجود پلی بین دو طبقه 41 و 42 آن می توان اشاره نمود که در آنجا دو برج با هم ارتباط دارند. البته این را هم بگویم که بازدید از این برج رایگان نیست و مبلغی را برای این کار باید بپردازید، چیزی حدود 85 رینگیت هزینه دارد از طرفی تعداد بلیت ها بسیار محدود است و برای خرید آن باید بسیار زود اقدام نمایید. در شب ها هم این برج ها نورانی و درخشان هستند که بسیار منظره رؤیایی را به وجود می آورند. شما می توانید زیباترین عکس ها را در آنجا بگیرید و این خاطره زیبا را برای همواره در آلبوم خاطرات خود ثبت کنید.

آکواریم KLCC

یکی دیگر از زیباترین مکان هایی که در کشور مالزی و شهر کوالالامپور می توانید از آن دیدن کنید، آکواریوم KLCC در این شهر می باشد. این آکواریوم از نظر موقعیت مکانی در مجاورت برج های دوقلوی پتروناس قرار گرفته است. در واقع در این آکواریوم شما زندگی گونه های مختلف آبی را مشاهده خواهید کرد. دیدن این گونه های آبی متنوع و زیبا بسیار جذاب و دیدنی هستند. پیشنهاد می کنیم دیدن از این آکواریوم زیبا را در فهرست برنامه های سفر خود قرار دهید. مطمئناً بازدید از این مکان زیبا خاطره ای به یادماندنی را برایتان به وجود می آورد که به این راحتی ها از خاطرتان نخواهد رفت.

روستای چشمه آب گرم در کوالالامپور

در خصوص این مکان از همین اول بگوییم که وقتی گشت و گذار خود در شهر را انجام دادید به آن مراجعه کنید چرا که در طول گشت و گذار احتمالاً اندکی خسته شده اید که این امری طبیعی است. پس پیشنهاد می کنیم به این روستا مراجعه کنید چرا که بهتر از این چشمه آب گرم هرچقدر که بگردید، جایی را پیدا نخواهید کرد. این مکان از نظر امکانات و هر جنبه دیگری که فکرش را بکنید، مکانی خارق العاده است و در آنجا کارمندان زیادی هستند که به شما خدمات مربوطه را ارائه می دهند.

بازدید از باغ زیبای هیبیسکوس

این باغ زیبا و دیدنی بسیار ویژه و منحصر به فرد است و در پارک لیک گاردنز استقرار یافته است. در این باغ زیبا چیزی نزدیک به 2000 گونه گل و حتی بیشتر از این مقدار را در خود جای داده است. در واقع نام این باغ از وجود گل هیبیسکوس نشات گرفته است. گل ملی مالزی، هیبیسکوس نام دارد که در باغ هیبیسکوس به همراه گونه های دیگر وجود دارد که از آن ها حفاظت می گردد و در معرض دید و نمایش همگان واقع شده است. یکی از موارد قابل توجه در خصوص این پارک این است که در روزهای معمولی هفته شما برای ورود به باغ نیازی نیست هزینه ای را صرف کنید اما در روزهای تعطیل مخصوصاً آخر هفته ها مبلغی در حدود یک رینگیت را باید پرداخت کنید. کمتر کسی وجود دارد که از قدم زدن در اطراف این باغ با آن همه زیبایی خوشش نیاید. بی شک شما در اینجا یکی از بهترین خاطره ها را برای خود و همسرتان ثبت خواهید کرد. یکی از موارد جالب دیگری که می توانیم به آن اشاره کنیم، این است که در روزهای آخر هفته یک بازار هفتگی برپا می گردد که بسیار قابل توجه است؛ و آن دسته از افرادی که علاقه زیادی به خرید دارند، می توانند از گل هایی که برای فروش گذاشته شده، دیدن کنند و در صورت تمایل از آنجا خرید کنند.

بازدید از باغ پرندگان

در اطراف باغ پرندگان فضایی وجود دارد که می توانید در آنجا قدم بزنید و پرندگان گوناگونی که هرکدام متعلق به گونه های متفاوتی هستند را تماشا کنید. این پارک، به عنوان یکی از بزرگترین مکان پرواز آزاد برای پرندگان به شمار می آید. شما می توانید از دیدن پرواز این پرندگان آزاد در آن لذت ببرید. در پارک پرندگان این امکان برای شما وجود دارد که به پرندگان غذا بدهید. حتی بچه ها دلبندتان نیز می توانند این کار را بکنند و صحنه بسیار جالبی را از غذا دادن به پرندگان می توانید با دوربین های عکاسی و یا با گوشی خود ثبت کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 9052

به "علل انتخاب کوالالامپور برای ماه عسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علل انتخاب کوالالامپور برای ماه عسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید