علی نژاد دبیر اجرایی کمیته ملی المپیک می گردد؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس کمیسیون روابط بین الملل کمیته ملی المپیک گفت: با من صحبتی در مورد انتخابم به عنوان دبیر اجرایی کمیته ملی المپیک نشده و باید منتظر اساسنامه جدید بود.

علی نژاد دبیر اجرایی کمیته ملی المپیک می گردد؟

مهدی علی نژاد در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص سمت جدیدش (رئیس کمیسیون روابط بین الملل کمیته ملی المپیک) شرح داد: رییس کمیته ملی المپیک اواخر شهریور ماه صحبت هایی را در این مورد با بنده انجام دادند و در اواخر مهرماه حکم بنده به عنوان مسئول این سمت صادر شد. از آنجایی که نگاه رئیس کمیته ملی المپیک در دوره جدید فعالیت بودن کمیسیون های مختلف است، تصمیم به همکاری با بنده گرفته اند که امیدوارم بتوانم در حوزه روابط بین الملل نیز یاری های لازمه را انجام دهم.

طبق شنیده ها قرار است در اساسنامه جدید کمیته ملی المپیک سمت دبیر کلی حذف شده و پست انتصابی دبیر اجرایی جایگزین آن گردد، از این رو زمزمه هایی مبنی بر انتخاب مهدی علی نژاد برای در اختیار دریافت این سمت (دبیر اجرایی) مطرح شده که او در رابطه گفت: اساسنامه جدید کمیته ملی المپیک از طرف هیات دولت به صورت نهایی اعلام نشده که بدانیم آیا دبیرکل جای خود را به دبیر اجرایی می دهد یا نه، به همین دلیل نمی توانم از الان صحبتی را در این مورد انجام دهم و باید منتظر تصویب اساسنامه باشیم. با این حال صحبتی هم در این مورد نشنیده ام و شائبه ها صحت ندارد.

علی نژاد در ادامه اضافه نمود: همه کوشش خود را انجام می دهم تا در حوزه روابط بین الملل هم برای کمیته ملی المپیک مثمر ثمر باشم و همه فدراسیون ها بدانند که ما در حوزه بین الملل کنار آن ها هستیم تا بتوانند اهداف خود را پیش ببرند.

رئیس فدراسیون ووشو در پاسخ به این سوال که آیا برنامه هایی را برای سمت جدیدش تدوین نموده است گفت: پیش نویس برنامه های ما انجام شده است اما برای اینکه بتوانیم آخرین نتیجه را اعلام کنیم باید جلسات جدیدی را برگزار کنیم، البته مرحله اول جلسه ما برگزار گردید اما بیشتر جنبه معارفه داشت به همین دلیل باید در جلسات بعدی که تشکیل می دهیم، تصمیمات نهایی را گرفته و برنامه های خود را در راستای پیشبرد اهداف کمیته ملی المپیک در حوزه بین الملل ارائه دهیم. مطمئن باشید همه چیز برنامه ریزی شده است.

او در انتها صحبت های خود در مورد امیدواری اش برای موفقیت تیم های ملی ووشوی بانوان و مردان در جام دنیای چین گفت: تیم خوبی داریم و امیدوارم نتایج قابل قبول چند وقت اخیر ووشو تکرار گردد. جام دنیای ووشو به دلیل حضور بهترین های این رشته سطح بالایی دارد اما بازیکنان ما نیز با تجربه بوده و می توان به آنها امیدوار بود. تنها مسئله ای که وجود دارد جانشین شدن پریناز نذیری به جای مریم هاشمی است که پس از مسابقات قهرمانی دنیا 2017 روسیه از دنیای قهرمانی خداحافظی نموده است. البته نذیری در وزن خود فیکس است و تنها به مسابقات بین المللی اعزام نشده که امیدوارم در این رقابت ها بهترین نتیجه را کسب کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1960

به "علی نژاد دبیر اجرایی کمیته ملی المپیک می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد دبیر اجرایی کمیته ملی المپیک می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید