غیبت رحمتی و تعجب شفر از هوای تهران

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، تمرین صبح امروز آبی پوشان از ساعت 11 در مجموعه ورزشی صنایع دفاع برگزار گردید. بازیکنان استقلال امروز زیر بارش شدید تگرگ و باران تمرین خود را آغاز کردند و این مسئله بر جذابیت های تمرین امروز اضافه نموده بود.

غیبت رحمتی و تعجب شفر از هوای تهران

سید حسین حسینی، روزبه چشمی و ووریا غفوری به دلیل حضور در اردوی تیم ملی غائبین تمرین امروز بودند. سید مهدی رحمتی به دلیل سرماخوردگی شدید در تمرین امروز حضور نداشت.

مرتضی آقاخان و داریوش شجاعیان تمرینات انفرادی انجام دادند.

سوژه امروز بازیکنان استقلال، دیدار دوستانه تیم ملی بود که قرار است روز پنج شنبه در استادیوم آزادی برگزار گردد. بازیکنان استقلال معتقد بودند باید تیم های قوی تری برای دیدارهای تدارکاتی با ایران بازی نمایند تا تیم ملی بتواند حضوری پرقدرت در جام ملت های آسیا داشته باشد.

قبل از آغاز تمرین، وینفرد شفر در زیر بارش تگرگ لحظاتی کوتاه با بازیکنانش صحبت کرد سپس آنها تحت نظر فیلیپ مربی بدنساز تیم بدن های خود را گرم و به کارهای سرعتی و کششی پرداختند.

آیتم بعدی اختصاص به مرور کارهای ترکیبی و تاکتیکی داشت که شفر به دقت تمرینات را زیر نظر داشت و نکات فنی را به بازیکنان یادآوری می کرد.

آیتم بعدی فوتبال درون تیمی بود که با توجه به بارش باران و تگرگ و لیز بود زمین، کادر فنی از بازیکنان می خواستند مراقب باشند دچار مصدومیت نشوند.

آیتم سرانجامی اختصاص به زدن ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور داشت که سرمربی استقلال از بازیکنانش می خواست در زدن ضربات ایستگاهی دقت بیشتری از خود به خرج دهند.

تمرین آبی پوشان پس از 80 دقیقه به سرانجام رسید و این تیم فردا برای آمادگی هرچه بیشتر تمرینات خود را در مجموعه صنایع دفاع ادامه خواهد داد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2406

به "غیبت رحمتی و تعجب شفر از هوای تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت رحمتی و تعجب شفر از هوای تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید