فاینال فانتزی 14 ممکن است هرگز به خاتمه راه خود نرسد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida) که با لقب Yoshi-P هم شناخته می گردد، برای هواداران مجموعه بازی فاینال فانتزی و به ویژه چهاردهمین قسمت اصلی آن نامی کاملاً شناخته شده و محبوب است که نقش بسزایی در بازگشت و احیای بازی فاینال فانتزی 14 ایفا نموده است. او در مصاحبه جدید خود جزییات جالبی از پشتیبانی این اثر در سال های آینده خبر داده است.

فاینال فانتزی 14 ممکن است هرگز به خاتمه راه خود نرسد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

اخیراً سایت واشنگتن پست مصاحبه ای را با نائوکی یوشیدا، تهیه کننده و کارگردان بازی فاینال فانتزی 14، تدارک دیده که در آن صحبت های جالب و مهمی درباره شرایط آینده این اثر MMORPG به زبان آمده است. وقتی ژورنالیست سایت واشنگتن پست از یوشیدا این سؤال را پرسید که هواداران تا چه زمانی انتظار پشتیبانی از این اثر و اضافه شدن محتوای بیشتری برای آن داشته باشند، او در پاسخ اظهار داشت که ممکن است این بازی هرگز به خاتمه راه خود نرسد.

با توجه به گفته صریح یوشیدا، هواداران بازی می توانند حداقل تا 5 سال این اطمینان را داشته باشند که از بازی به خوبی پشتیبانی خواهد شد و اسکوئر انیکس و تیم توسعه دهنده این اثر آن را فراموش نخواهد کرد. یوشیدا در ادامه صحبت های خود شرح می دهد:

او در ادامه به این نکته اشاره می نماید که گسترش دهنده های بازی فاینال فانتزی 14 اولویت اصلی گروه توسعه دهنده این بازی است. یوشیدا بیان می نماید که حدود 30 یا 40 درصد تمرکز کار آن ها روی انجام کارهای خلاقانه است. وی در صحبت های خود می گوید که برای یک بازی سرویس محور و MMO ایده خوبی است که حداقل برای 2 سال برای محتوای خود برنامه ریزی نموده باشید و وقتی آغاز به کار می کنید، ساختار پایه و هدف های واقعی را تعیین کنید.

  • بسته الحاقی بعدی فاینال فانتزی 14 با نام Endwalker معرفی گردید

بازی فاینال فانتزی 14 ابتدا در سال 2010 برای کامپیوترهای شخصی عرضه شد و با نقدها فراوان و شکست بدی روبرو شد. با این حال، تغییراتی به وجود آمد و نائوکی یوشیدا تهیه کنندگی و کارگردانی بازی را بر عهده گرفت. پس از این قضیه، این بازی دوباره در سال 2013 عرضه شد و توانست آغاز تازه و موفقی را تجربه کند و به مرور به یکی از بهترین قسمت های این مجموعه تبدیل گردد. اکنون چهارمین و جدیدترین گسترش دهنده اش که Endwalker نام دارد، قرار است در پاییز 2021 عرضه گردد. جالب است بدانید که دیگر اثر MMORPG مجموعه بازی فاینال فانتزی، یعنی فاینال فانتزی 10 که در سال 2002 عرضه شده بود، هنوز سرورهای آن روی کامپیوترهای شخصی برقرار است و در سال 2022 سالگرد 20 سالگی خود را جشن خواهد گرفت.

فاینال فانتزی 14 هم اکنون روی پلی استیشن 4 و کامپیوترها در دسترس است و نسخه پلی استیشن 5 آن هم که قرار است در تاریخ 24 فروردین 1400 (13 آوریل) عرضه گردد، هم اکنون بتای آن منتشر شده است.

منبع: Siliconera

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 52684

به "فاینال فانتزی 14 ممکن است هرگز به خاتمه راه خود نرسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاینال فانتزی 14 ممکن است هرگز به خاتمه راه خود نرسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید