فرهاد متوجه شد درباره من اشتباه می نموده، به مجیدی گفتم این طرفدار چیزی جز قهرمانی نمی خواهد خبرنگاران

به گزارش مجله یک کامپیوتر، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی قبل از اینکه من به تمرین بروم در تماس تلفنی که با من داشت بابت پست هایی که علیه من گذاشته بود عذرخواهی کرد و گفت که دچار سوءتفاهم شده است.

فرهاد متوجه شد درباره من اشتباه می نموده، به مجیدی گفتم این طرفدار چیزی جز قهرمانی نمی خواهد خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پیرو کوشش هایی که هیأت مدیره باشگاه استقلال در تابستان گذشته انجام می دادند تا شاید بتوانند آندره آ استراماچونی را به تهران و استقلال برگردانند فرهاد مجیدی هم با دلخوری از اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال از همه آنها دلگیر شد و در نهایت پس از ملاقات فینال جام حذفی از استقلال کنار رفت. در این بین عنوان شد که فرهاد مجیدی بیش از همه اعضای هیأت مدیره حتی احمد سعادتمند(مدیرعامل وقت باشگاه) از مهدی عبدیان دلخور است و او را مقصر اصلی این موضوع می دانسته که دنبال بازگرداندن استراماچونی بوده است. حالا و 4، 5 ماه پس از آن روزها و حضور کادر فنی جدید با سرمربیگری محمود فکری بار دیگر فرهاد مجیدی به استقلال برگشته و اتفاقا با همان مدیران دست مودّت داد تا استقلال را به بهترین صندلی برساند. حضور مهدی عبدیان در تمرین استقلال و اهدای دسته گلی از سوی اعضای هیأت مدیره به سرمربی جدید استقلال بهانه ای شد تا این عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در همین ارتباط پ حرف بزند.

*گزیده حرفهای مهدی عبدیان در تازه ترین صحبتهایش:

*به خاطر قراردادهای مدیریت قبلی محکوم شدیم و باید به دادگاه برویم

*از بودجه900هزارمیلیاردی 100 میلیارد هم به استقلال بدهید

*مجلس یاری کند جامعه را شادتر کنیم

*نه کینه ای هستم و نه کدورتی از فرهاد به دل دارم

*پول داشتیم گواردیولا و مسی را می آوردیم

*قبول داریم ارزش مهدی از 850 میلیون تومان بیشتر است

*وقتی قهرمان شدیم قایدی را ترانسفر می کنیم

* فرهاد گفت دفاع چپ کرواتش را می خواهد

*میلیچ می توانست از ما شکایت کند ولی نکرد

*از زمان افتخاری به استقلال یاری می کردم

*زمان استرا و شفر با اتوبوس تیم به ورزشگاه می رفتم

*این برد شروع خوبی برای شروعی دوباره است

*چرخ فوتبال به کام محمود فکری نچرخید

*تا دقیقه آخر حامی کادر فنی قبلی بودیم

*هر دوست استقلالی که دارم را کنار استقلال پیدا کردم

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

* چه مسئله ای بین شما و فرهاد مجیدی وجود داشت که حالا عنوان می گردد رفع شده است؟

- من مسئله ای نداشتم. یکسری اتفاقات رخ داد و عده ای در این بین شیطنت کردند تا بین ما را خراب نمایند.

* چه کسانی؟

- دیگر لازم نیست به اسامی آنها اشاره ای گردد. فقط این را بگویم که عده ای با حرف بردن و آوردن در این میان می خواستند روابط ما را تخریب نمایند. در حالی که من همواره در آن دوران یکی از حامیان کادر فنی قبلی استقلال بودم.

* دقیقا! شما از خرداد که به هیأت مدیره استقلال آمدید خیلی به تیم یاری کردید؟

- قبل از آن هم همواره کنار استقلال بودم. در دوران حضور آقای افتخاری و پندار توفیقی، زمان شفر و استراماچونی و حتی روزهایی که علیرضا منصوریان سرمربی استقلال بود من کنار تیم بودم ولی در هیأت مدیره حضور نداشتم. در خیلی از سفرها کنار تیم بودم. شما می دانید استرا و شفر مربیان حرفه ای هستند و کسی خارج از تیم را در اتوبوس بازیکنان راه نمی دهند ولی من در اتوبوس تیم به ورزشگاه می رفتم. البته خودم دوست نداشتم در آن دوران کسی از این موضوع آگاه باشد.

* از فرهاد نپرسیدید چه کسی میانه شما را خراب نموده بود؟

- نه! من استقلالی هستم و برایم تفاوتی نمی کند چه کسی سرمربی تیم یا مدیرعامل است. من همواره از کسانی که در رأس کار هستند حمایت می کنم تا تیم پیروز باشد. فرهاد مجیدی هم در زمان بازیگری اش برای تیم زحمات زیادی کشیده و از گلزنان به نام استقلال بوده است. من هرگز آن روزها را فراموش نمی کنم.

* ولی مجیدی در آن مدت موضع تندی علیه هیأت مدیره و شخص شما گرفته بود؟

- بله ولی من هرگز جوابی به فرهاد ندادم چون برایش ارزش قایل بودم و می دانستم که بالاخره پرده ها کنار می فرایند و او متوجه می گردد که اشتباه می نموده است. اتفاقا در آن روزها خیلی از همکاران شما(خبرنگاران) تماس می گرفتند تا جوابی از قول من داشته باشند ولی من هرگز پاسخی ندادم چون می دانستم این موضوع حل و فصل می گردد.

* پس الان همه مسایل بین شما رفع شده است؟

- بله! اتفاقا خود فرهاد هم گفت که درباره من اشتباه نموده است. ما قبل از عکسی هم که در سایت باشگاه منتشر شد هم با یکدیگر حرف زده بودیم. یعنی در واقع فرهاد به من زنگ زد و بابت استوری و پستی که درباره من منتشر نموده بود از من عذرخواهی کرد و من هم به او گفتم که هیچ کینه ای از او به دل ندارم و اتفاقا به او گفتم که من هم از انتخاب هیأت مدیره حمایت می کنم.با تفاوتی که بین اعداد قراردادها ایجاد شده بله! اما ما در این چند ماه گذشته به اندازه 2 سال بدهی خارجی را دادیم که خودش به اندازه پول یک فصل بودجه باشگاه بود. از طرفی یا اسپانسر نداشتیم و یا اگر هم داشتیم از اسپانسر هم عایدی نداشتیم. البته الان شرکت های وب آمده و تا حدی شرایط بهتر است ولی باز هم جوابگوی این همه بدهی نیست. در حال حاضر از نظر سازمان بازرسی ما محکوم هستیم و باید به زودی به دادگاه هم برویم. در این شرایط که پولی نداریم چطور می توانیم قرارداد قایدی را افزایش بدهیم.

* یعنی پول باشد قراردادش را بالا می برید؟

- بله! با مهدی حرف زدیم و قانع شد که ما شکی در این موضوع نداریم که پرداختی مان به او کم است. ولی پول باید باشد تا بدهیم. اگر الان قولی داده بودیم که در انجامش می ماندیم و بازیکن حق فسخ داشت می دانید چه می شد؟ الان قرارداد ریگی، رضاوند و بعضی نفرات دیگر هم باید تغییر نمایند.

* بالاخره تکلیف قایدی چه می گردد؟

- مهدی جزو بازیکنان بااخلاق تیم استقلال است. دوست هم دارد که به خارج برود و ما هم یاریش می کنیم ولی اول باید با استقلال قهرمان گردد و بعد ما خودمان هم یاری می کنیم ترانسفر گردد تا از این طریق به باشگاه هم یاری گردد و به جایش بازیکن بگیریم. حتی او دوست دارد قراردادش را با استقلال بیش از اینها هم تمدید کند ما هم از این موضوع استقبال می کنیم.

*درباره شرایط میلیچ و اینکه بالاخره تدارکی برای بازگرداندن او به تهران اجرا شده یا نه صحبت می کنید؟

- در حال تأمین منابع اقتصادی باشگاه هستیم تا همزمان با پرداخت طلب بودوروف و باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی مان بتوانیم طلب میلیچ را هم بدهیم و او را هر چه زودتر به تهران برگردانیم چون فرهاد هم در صحبتی که با ما داشت گفت مدافع کرواتش را می خواهد.

* چطور است که میلیچ تا امروز از استقلال شکایت ننموده است؟

- من شخصا دو بار در این مدت با میلیچ صحبت نموده ام و واقعا باید معرفت این پسر را تحسین کرد که به خاطر ما تا به امروز از باشگاه شکایت ننموده است وگرنه می توانست برود و به فیفا شکایت کند. متأسفانه مدیران قبلی پولهای اسپانسرهای باشگاه را از قبل پیش خور نموده بودند که این یا از سوءمدیریت شان بوده یا به دلیل محدودیت هایی که در درآمدزایی داشتند ولی به هر حال ما امروز با شرایط سختی از این نظر روبرو هستیم و سعی می کنیم به زودی طلب میلیچ را بدهیم.

* فولاد را هم که شکست دادید؟

- این پیروزی هم مبارک تیم فنی جدید و همه بازیکنان و البته طرفداران باشد که دوست دارند تیم شان فقط برنده باشد. ان شا الله این بردها تداوم داشته باشد و در نهایت بهترین اتفاق برای استقلال بیافتد.

خبر ورزشی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 52767

به "فرهاد متوجه شد درباره من اشتباه می نموده، به مجیدی گفتم این طرفدار چیزی جز قهرمانی نمی خواهد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد متوجه شد درباره من اشتباه می نموده، به مجیدی گفتم این طرفدار چیزی جز قهرمانی نمی خواهد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید