فرودو بگینز اسم سریال ارباب حلقه ها را گمراه کننده خواند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، الیجا وود بازیگر آمریکایی گفت، آماده است تا حتی یک نقش کوچک در سریال ارباب حلقه ها برعهده بگیرد، اما اسم سریال را خیلی مناسب نمی بیند.

فرودو بگینز اسم سریال ارباب حلقه ها را گمراه کننده خواند

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ایندپندنت، الیجا وود بازیگر نقش فرودو بیگینز در سه گانه اصلی ارباب حلقه ها در مصاحبه ای با ایندی وایر گفته است از اینکه قرار است این داستان در قالب یک سریال ساخته گردد واقعاً هیجان زده شده و خیلی مسرور تر می شد اگر یک حضور حتی کوچک هم در این سریال می داشت.

وی به شوخی گفت: ببین خیلی دوست داشتم الان در نیوزیلند بودم و داشتم یک کاری می کردم. اصلاً حس می کنم الان کاملاً آنجا هستم.

این در حالی است که نیوزیلند به تازگی مجوز آغاز فیلمبرداری دوباره سریال ارباب حلقه ها را پس از توقف کار به دلیل شیوع ویروس کرونا داده است.

وی در عین حال افزوده است: اسم سریال را ارباب حلقه ها گذاشته اند، اما به نظرم این اسم کمی گمراه کننده است.

وود در ادامه تاکید نمود: تا آنجا که من می دانم، منبعی که آن ها از آن اقتباس نموده اند از نظر تاریخی متعلق به دوره قدیمی تری از داستان ارباب حلقه ها است و به دوره پیش از سرزمین میانه مربوط است. انگار بیشتر به دوران سیلماریلیون مرتبط است. نمی خواهم ادای پیله ها را دربیاورم، اما سریال مربوط به دوران دوم از سرزمین میانه است.

سیلماریلیون که سال 1977 و پس از ارباب حلقه ها منتشر شد داستان تاریخی دورانی را روایت می نماید که در آن دوران سرزمین میانه تازه پیدا شد و هنوز شخصیت های ارباب حلقه ها در آن دوره وجود نداشتند.

برآورد می گردد ساخت این سریال برای آمازون یک میلیارد دلار هزینه داشته باشد و داستان نیز در دورانی متفاوت با فیلم ارباب حلقه ها ساخته پیتر جکسون شکل بگیرد.

وود همچنین ابراز مسروری کرد که این سریال نیز در نیوزیلند ساخته می گردد و از نظر بصری تماشاگران در همان فضای سریال خواهند ماند.

دکتر برای تو

دکتر برای تو | مجله خبری و پزشکی دکتر برای تو

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 36392

به "فرودو بگینز اسم سریال ارباب حلقه ها را گمراه کننده خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودو بگینز اسم سریال ارباب حلقه ها را گمراه کننده خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید