فعالیت های تازه شرکت توسعه ایران گردی و دنیا گردی در استان های اردبیل و خراسان شمالی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی از توافق با فرمانداری بیله سوار برای اقدامات و همکاری های مشترک در این منطقه اطلاع داد.

فعالیت های تازه شرکت توسعه ایران گردی و دنیا گردی در استان های اردبیل و خراسان شمالی

خشایار نیکزادفر مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و دنیا گردی در گفت وگو با خبرنکار خبرنگاران با اعلام این خبر اضافه نمود: با توجه به خاتمه عملیات عمرانی مجتمع خدمات رفاهی بیله سوار، توافق با فرمانداری این شهرستان برای نصب انشعابات آب و برق و تکمیل پروژه انجام شد تا ان شاءالله به زودی این مجتمع مورد بهره برداری قرار گیرد..

او ادامه داد: توافق برای استفاده از هتل موجود در بیله سوار که پس از 24 ساعته شدن عبور و مرور در این مرز، پیروز به جذب مسافر نمی شد، به عنوان هتل بیمارستان یا هتل کلینیک نیز از دیگر توافق هایی بود که با فرمانداری این شهرستان انجام شد.

نیکزادفر توضیح داد: براساس آمار موجود، 20 تا 30درصد مسافرانی که از مرز بیله سوار وارد کشور می شوند، گردشگران سلامت هستند و با راه اندازی این مرکز امکان جذب این گردشگران در مراکز درمانی و بهداشتی استان اردبیل بیش از پیش فراهم می گردد.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و دنیا گردی اضافه نمود: همچنین براساس توافقی که با استانداری خراسان شاقتصادی انجام شده است، تفاهم نامه ای با هدف راه اندازی تورهای گردشگری برای بازدید از جاذبه های این استان با همکاری شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و دنیا گردی منعقد خواهد شد.

او اضافه نمود: براساس این تفاهم نامه، صنایع دستی و جاذبه های گردشگری استان خراسان شاقتصادی با حمایت اقتصادی استانداری در نمایشگاه های شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و دنیا گردی به نمایش درخواهد آمد، همچنین مقرر شد اخذ سند مجتمع های خدماتی و رفاهی احداث شده از سوی شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و دنیا گردی با همکاری و حمایت استانداری انجام گردد.

نیکزادفر از آمادگی شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و دنیا گردی برای فعال کردن فرصت های سرمایه گذاری در خراسان شاقتصادی اطلاع داد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 13526

به "فعالیت های تازه شرکت توسعه ایران گردی و دنیا گردی در استان های اردبیل و خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت های تازه شرکت توسعه ایران گردی و دنیا گردی در استان های اردبیل و خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید