فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا، صعود یاران توکلی و بهادری به یک چهارم نهایی، شاگردان فلاح زاده باختند و صعود کردند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تیم های نفت الوسط عراق و واموس اندونزی که به ترتیب دارای بازیکنان و کادر فنی ایرانی هستند، به مرحله یک چهارم پایانی فوتسال قهرمانى آسیا راه یافتند.

فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا، صعود یاران توکلی و بهادری به یک چهارم نهایی، شاگردان فلاح زاده باختند و صعود کردند

به گزارش خبرنگاران، دور سوم از مرحله گروهی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا، امروز (یکشنبه) با برگزاری چهار ملاقات شروع شد که طی آن تکلیف صعود تیم های گروه های A و B رقابت ها تعیین شد. نتایج این بازی ها به توضیح زیر است:

گروه A

ناگویا اوشنز ژاپن 4 - واموس اندونزی صفر

دالیان یوان دایناستی چین 3 - دانشگاه ویکتوریای میانمار 2

گروه B

تای سون نام ویتنام 4 - الظفره امارات 3

نفت الوسط عراق 6 - جئونجو مگ کره جنوبی یک

با این نتایج، تیم ناگویا با 9 امتیاز صعود خود را به عنوان صدرنشین گروه A بازی ها قطعی کرد. شاگردان رضا فلاح زاده در تیم واموس هم با چهار امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به دالیان، به عنوان تیم دوم گروه A به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات رسیدند.

در گروه B نیز تیم نفت الوسط با حضور فرهاد توکلی و قدرت بهادری، با هفت امتیاز به جمع هشت تیم برتر بازی ها راه یافت و در مرحله بعد به مصاف واموس می رود. تای سون نام هم با شش امتیاز به عنوان تیم دوم به یک چهارم نهایی رسید و در این مرحله مقابل ناگویا اوشنز صف آرایی می نماید.

فردا مرحله گروهی مسابقات به خاتمه می رسد و تیم های صعودکننده گروه های C و D، حریفان خود را می شناسند. در حساس ترین ملاقات فردا، مس سونگون ایران و بانک بیروت لبنان برای رونمایی از صدرنشین گروه D بازی ها از ساعت 11:30 به مصاف هم می فرایند. برنامه ملاقاتهای فردا به توضیح زیر است:

گروه C

بلوویو چونبوری تایلند - السیلیای قطر

اف سی ارم قرقیزستان - ویک وایپرز استرالیا

گروه D

مس سونگون ایران - بانک بیروت لبنان

AGMK ازبکستان - سیپر تاجیکستان

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17590

به "فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا، صعود یاران توکلی و بهادری به یک چهارم نهایی، شاگردان فلاح زاده باختند و صعود کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا، صعود یاران توکلی و بهادری به یک چهارم نهایی، شاگردان فلاح زاده باختند و صعود کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید