قزوین در دومین همایش بین المللی سواد رسانه ای خوش درخشید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، دومین همایش بین المللی سواد رسانه ای و مطبوعاتی با درخشش دبیرخانه استان قزوین و مقالات علمی-پژوهشی برتر از قزوین به کار خود سرانجام داد.

قزوین در دومین همایش بین المللی سواد رسانه ای خوش درخشید

اکبر اسکندری نژاد در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به برگزاری اختتامیه دومین همایش بین المللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی، توضیح داد: با توجه به فعالیت های انجام شده استان قزوین در حوزه سواد رسانه و برگزاری نشست های تجربه نگاری، مرکز دیجیتال استان قزوین به عنوان دبیرخانه برتر استانی همایش سواد رسانه ای در این همایش مورد تقدیر نهاده شد.

وی اضافه نمود: دومین همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی در 4 پانل تخصصی خانواده و توانمندسازی؛ خانواده و سبک زندگی، خانواده و آموزش، خانواده، دین و اخلاق برگزار گردید، پس از طی مراحل اولیه و داوری های مرحله دوم 60 مقاله برتر جهت ارائه در پنل های تخصصی مختلف انتخاب شد.

اسکندری نژاد اظهار کرد: محققین استان قزوین استقبال خوبی از این همایش داشتند و مقالات با کیفیت بالا به این همایش بین المللی ارائه شد.

وی یادآور شد: در این میان مقالات آنالیز تاثیر سطح سوادرسانه ای بر تغییر سبک زندگی مردم قزوین با نقش میانجی سواد رسانه ای اثر مریم کشاورز مسعودیان، صندلی رسانه های جمعی در ارتقا سواد رسانه ای و مدیریت مصرف رسانه ای شهروندان تهرانی اثر آرزو یارکه سلخوری و تاثیر سواد رسانه ای والدین بر شکاف نسلی والدین و فرزندان 12 تا 18 سال اثر فرانک ایل شاهی به عنوان مقالات برتر از استان قزوین در پانل های تخصص ارائه شد.

رئیس دبیرخانه همایش سواد رسانه ای استان قزوین تاکید نمود: مریم کشاورز مسعودیان در این همایش به رتبه دوم کشوری دست پیدا کرد، آرزو یارکه سلخوری دیگر محقق قزوینی نیز در این همایش بین المللی شایسته تقدیر شناخته شد و فرانک ایلشاهی نیز در این همایش به ارائه شفاهی مقاله پرداخت.

وی تاکید نمود: مرکز دیجیتال استان قزوین همواره در حوزه سواد رسانه فعالیت های خوبی انجام داده است و شاهد موفقیت های مختلف این مرکز در این حوزه بودیم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2438

به "قزوین در دومین همایش بین المللی سواد رسانه ای خوش درخشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قزوین در دومین همایش بین المللی سواد رسانه ای خوش درخشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید