قطاری برای جابجایی مسافر از زنجان حرکت نمی کند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرکل راه آهن منطقه شمالغرب کشور گفت: به منظور پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا هیچ قطاری برای جابجایی مسافر از زنجان حرکت نمی کند.

قطاری برای جابجایی مسافر از زنجان حرکت نمی کند

به گزارش خبرنگاران علی خدایی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اضافه نمود: در منطقه شمال غرب، کشور از سیاست ها و برنامه های راه آهن جمهوری اسلامی ایران تبعیت می کنیم.

وی تاکید نمود: با توجه به اینکه انتشار و انتقال ویروس کرونا در مکان های بسته بیشتر است، برای جلوگیری از این مهم و حفظ سلامت هموطنان در زمان حاضر قطارها مسافری جابجا نمی نمایند.

مدیر کل راه آهن منطقه شمالغرب کشور گفت: تردد قطارهای سایر مناطق از این منطقه ریلی تردد می نمایند و در ایستگاه زنجان نیز توقف دارند.

خدایی تاکید نمود: اما از مبدأ زنجان مسافری جابجا نمی گردد.

وی گفت: راه آهن این منطقه به تهران پس از محور خراسان به تهران دومین محور پرتردد مسافران ریلی در سطح راه آهن کشور محسوب می گردد که روزانه بیش از 33 رام قطار مسافری در آن تردد می نماید در حالیکه در زمان حاضر تردد مسافر به طور محسوس کاهش یافته است.

مدیر کل راه آهن منطقه شمالغرب کشور از هموطنان خواست؛ برای حفظ سلامت کارگذاران سلامت، مدیریت بحران کرونا و حفظ سلامتی خود و خانواده هایشان در منازل خود بمانند و از تردد های غیرضروری خودداری نمایند تا به کنترل این بیماری یاری گردد.

به گزارش ایرنا، راه آهن منطقه شمالغرب کشور مسیرهای قزوین، تاکستان، ابهر، خرمدره، زنجان و میانه را پوشش می دهد. این اداره کل 601 کیلومتر خطوط اصلی و فرعی دارد.

راه آهن منطقه شمالغرب کشور از تقسیمات کشوری جغرافیایی تبعیت نمی نماید و راه آهن این منطقه در حوزه کاری و شبکه ریلی با حداقل 6 استان در ارتباط است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 27174

به "قطاری برای جابجایی مسافر از زنجان حرکت نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطاری برای جابجایی مسافر از زنجان حرکت نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید