قطع دسترسی کاربران گوشی های قدیمی به واتس اپ

به گزارش مجله یک کامپیوتر، واتس اپ به تازگی اعلام نموده که علاوه بر ویندوز فون از نسخه های قدیمی سیستم عامل اندروید و ios نیز پشتیبانی نخواهد کرد.

قطع دسترسی کاربران گوشی های قدیمی به واتس اپ

به گزارش خبرنگاران، واتس اپ که چندی پیش تأیید نموده بود تا انتها امسال میلادی به پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز فون پایان می دهد، حالا به تازگی اعلام نموده که از اول فوریه سال 2020 میلادی نیز پشتیبانی از نسخه های قدیمی سیستم عامل های موبایلی همچون اندروید 2.3.7 و همچنین ios 7 و نسخه های قبل از آن را متوقف خواهد نمود.

علت قطع پشتیبانی واتس آپ از ویندوز فون به این دلیل بود که مایکروسافت به عنوان توسعه دهنده سیستم عامل موبایلی ویندوز فون سال گذشته بیان کرد که این نسخه در رسیدن به اهداف اقتصادی و تجاری خود به شکست خورده است و به همین دلیل پشتیبانی از این از آن را به طور کامل کنار گذاشت .

عدم پشتیبانی واتس اپ از نسخه های قدیمی سیستم عامل موبایلی بدان معناست که نسخه های به روز رسانی شده جدید برای موبایل هایی با این سیستم عامل های قدیمی دیگر در دسترس قرار نخواهد گرفت و کاربران آنها نیز قادر نخواهند بود از قابلیت های جدید این نسخه ها بهره مند شوند.

بنابراین کارشناسان فعال در حوزه فناوری به تمامی کاربران سیستم عامل موبایل های قدیمی توصیه کردند که پیش از به اتمام رسیدن مهلت پشتیبانی واتس اپ سیستم عامل دستگاه های خود را به روز رسانی نموده تا بتوانند از خدمات و قابلیت های جدید این پیغام رسان و سایر اپلیکیشن های کاربردی بهره مند شوند.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7454

به "قطع دسترسی کاربران گوشی های قدیمی به واتس اپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع دسترسی کاربران گوشی های قدیمی به واتس اپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید