لغو پروازهای ایران ایر به اروپا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، لغو پروازهای ایران ایر به اروپا تا اطلاع ثانوی

طبق اطلاعیه ای که یکشنبه 19 اسفند 98 توسط هواپیمایی ایران ایر منتشر شد تمامی پروازهای ایران ایر به مقصد اروپا به حالت تعلیق درآمد. این بیانیه از لغو پروازهای ایران ایر به اروپا تا اطلاع ثانوی خبر می دهد. ایران ایر در این اطلاعیه اذعان می دارد: به آگاهی مسافرین گرامی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما به مقاصد اروپایی میرساند با توجه به محدودیت هایی که به دلایل نامعلوم از طرف اروپا بر پروازهای هما اعمال شده، تمامی پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به مقاصد اروپایی تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده است.

لغو پروازهای ایران ایر به اروپا

گفتنی است رایزنی جهت برطرف تعلیق و برقراری مجدد پروازها به مقاصد اروپایی از طرف هما در حال اجرا است.

مسافران محترم میتوانند جهت استرداد بلیت خود با شماره تلفن 46621888 تماس گرفته و یا به دفاتر فروش هما یا دفاتر خدمات مسافرتی مراجعه کنند.

با انتشار این اطلاعیه تمامی پروازهای ایران ایر به اروپا تا مدتی و بنابر دلایل نامعلوم لغو شده است و این شرکت هواپیمایی تا اطلاع ثانوی قادر به انجام پرواز به اروپا نخواهد بود.

با وجودیکه بسیاری از رسانه ها دلیل لغو پروازهای ایران ایر به اروپا را شیوع ویروس کرونا ذکر نموده اند هنوز دلیل قطعی آن تعیین نیست و تا به امروز اتحادیه اروپا نیز در این زمینه خبری منتشر ننموده است.

پیش از این کشور سوئد تمامی پروازهای ایران ایر به این کشور را لغو نموده و اتریش نیز پروازهای مستقیم رفت و برگشت ایران ایر به تهران را متوقف نموده بود.

این در حالی است که مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام نموده است: به نظر می رسد محدودیت های پیش آمده ارتباطی با شیوع ویروس کرونا نداشته باشد و لغو پروازهای ایران ایر به اروپا در ادامه فشار امریکایی ها برای اعمال تحریمات به صنعت هوانوردی ایران باشد که این تحریم ها هم لغو پروازهای مسافری و هم لغو پروازهای باربری این شرکت هواپیمایی را شامل می گردد.

با کمی جستجو در سوابق تحریم های امریکا علیه ایران درمی یابیم که ایران ایر در لیست ایرلاین های تحریمی ایران نبوده است اما دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی بر این عقیده است که اروپایی ها مقرراتی را برای پروازها وضع نموده اند که اجرای آن ها مشروط به داشتن نرم افزارهایی می گردد که به صورت انحصاری در اختیار امریکا بوده و به همین دلیل در اختیار ایرانی ها قرار نخواهد گرفت. به همین دلیل در این مورد بحث تحریم ها مطرح می گردد.

در حال حاضر وزارت امور خارجه و سازمان هواپیمایی کشوری در حال رایزنی برای حل مشکل لغو پروازهای ایران ایر به اروپا هستند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: فلای تودی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 24715

به "لغو پروازهای ایران ایر به اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو پروازهای ایران ایر به اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید