لیست خرید گورادیولا با سه گزینه در جیب سیتی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران- خبرنگاران- منچسترسیتی بعد از دومین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر جزیره در نظر دارد تا دست کم 3 بازیکن طراز اول را برای تقویت تیم خریداری کند و گزارش ها از اختصاص بودجه 200 میلیون پوندی برای ولخرجی در فصل آینده حکایت دارد.

لیست خرید گورادیولا با سه گزینه در جیب سیتی

پپ گواردیولا پس از فتح دومین قهرمانی متوالی در لیگ برتر با مجموع امتیازات کلی رکوردشکن و بدنبال رقابتی تنگاتنگ با لیورپول از همین حالا برنامه های خود را برای جلوگیری از افت تیم تحت هدایتش آغاز کرده است.

دیلی میل انگلیس روز گذشته در گزارشی مدعی شد که باشگاه منچسترسیتی تابستان امسال هم برای خرید بازیکن قصد ولخرجی دارد و با بودجه ای نزدیک به 200 میلیون پوند برای جذب 4 بازیکن مورد نظر پپ گواردیولا تلاش خواهد کرد.

براین اساس، یک هافبک دفاعی که فرناندینیوی 34 ساله را به چالش بکشد همچنان اولویت باشگاه بوده و یک مدافع و یک مهاجم نیز در فهرست خرید تیم انگلیسی دیده می شود.

براساس گزارش شبکه تلویزیونی ای اس پی ان، رودری هرناندز و سائول نیگوئز از اتلتیکو مادرید 2 هدف اصلی سیتی بوده و فیل فودن نیز پس از حضور در ترکیب اصلی سیتی در سه بازی پایانی فصل، قرار است نقشی بزرگ تر را در نقشه های گواردیولا ایفا کند.

منچسترسیتی می تواند شنبه هفته آینده با پیروزی مقابل واتفورد در جام حذفی انگلیس، سه گانه داخلی را فتح کند اما اولین عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان همچنان اولویت آنها برای فصل آینده خودهد بود.

البته این رویا تنها در صورتی قابل تحقق است که گزارش روز گذشته نیویورک تایمز صحت نداشته باشد.

نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شد که اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به مجریان اعمال قانون توصیه کرده است که باشگاه منچسترسیتی را به دلیل نقض مقررات بازی جوانمردانه مالی از حضور در فصل بعدی لیگ قهرمانان محروم کند.

ورزشی**3991**1067**

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7656

به "لیست خرید گورادیولا با سه گزینه در جیب سیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست خرید گورادیولا با سه گزینه در جیب سیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید