ماجدی: محتوای دوره های مربیگری فوتبال تغییر نموده است، در فضای مجازی با مدرسان در ارتباطیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: به وسیله فضای مجازی ارتباط مستمری با 246 مدرس در فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی، بدنسازی و دروازه بانی داریم.

ماجدی: محتوای دوره های مربیگری فوتبال تغییر نموده است، در فضای مجازی با مدرسان در ارتباطیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی، رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در مورد برنامه های این کمیته گفت: کمیته آموزش با توجه به برنامه ای که در دستورالعمل و فعالیت های خود دارد، در زمان کرونا کار خود را تعطیل ننموده و به طور مستمر به وسیله فضای مجازی ارتباط مستمری را با 246 مدرس در فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی، بدنسازی و دروازه بانی داشته و دارد.

وی ادامه داد: درست است که کلاس های آموزش به دلیل بیماری کرونا تعطیل شده، اما این معضل یک نکته مثبت برای ما داشت که به وسیله فضای مجازی ارتباط مستمری را با اساتید کشور در بخش های D ,C ,B ,A فوتبال، فوتسال ایران و آسیا، فوتبال ساحلی ایران و آسیا، بدنسازی ایران و آسیا و دروازه بانی داشته و بسیاری از محتوای مربوط به برگزاری دوره های فوق را تغییر دادیم.

ماجدی گفت: منابع و محتوای دوره مربیگری درجه C را تغییر دادیم. منابع و محتوای دوره درجه B در حال اتمام است و به روز می گردد. همچنین در مورد تغییر محتوای منابع فوتسال و فوتبال ساحلی و دروازبانی فعالیت خود را شروع نموده ایم. در واقع با شروع کلاس های عملی، قطعاً با نگاه ویژه ای وارد بحث مربیگری می شویم. بر همین اساس جوانانی که می خواهند در حوزه مربیگری فعال شوند، باید از این پس با منابع جدید کار نمایند.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال درباره مطالب و اطلاعاتی که از سوی فیفا ارائه شده، اعلام کرد: بحث بدنسازی پساکرونا در حال ترجمه به زبان فارسی است و پس از اتمام آن با منابع اصلی که از سوی فیفا ارسال شده، به دست سرمربیان تیم های لیگ برتر و دسته اول می رسانیم تا اگر خواستند استفاده نمایند.

ماجدی در سرانجام از اساتیدی که شبانه روز زحمت کشیده تا محتوای دوره های مربیگری را تغییر و به روز نموده اند، تشکر ویژه ای کرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 32799

به "ماجدی: محتوای دوره های مربیگری فوتبال تغییر نموده است، در فضای مجازی با مدرسان در ارتباطیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجدی: محتوای دوره های مربیگری فوتبال تغییر نموده است، در فضای مجازی با مدرسان در ارتباطیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید