مایکل کانلی با جدیدترین کتابش باز هم پرفروش شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از یو.اس.ای.تودی، جدیدترین کتاب مایکل کانلی در ردیف نخست فهرست پرفروش های این روزنامه شناخته شده آمریکایی نهاده شد.

مایکل کانلی با جدیدترین کتابش باز هم پرفروش شد

این کتاب که از 31 اکتبر وارد بازار شده در سایت آمازون پنج ستاره دریافت نموده است.

جدیدترین کتاب کانلی با عنوان کامل دو نوع حقیقت (رمانی از هری بوش) بار دیگر قهرمان داستان های مشهور این نویسنده پرفروش را وارد ماجرایی جدید نموده است.

این کتاب با جلد سخت به قیمت 17.40 دلار و همزمان در نسخه کیندل با قیمت 10.99 دلار منتشر شده است.

مایکل کانلی که نویسنده کتاب هایی است که در صدر فهرست پرفروش های نیویورک تایمز جای می گیرند، با این کتاب برای بیستمین بار قهرمانش هری بوش را وارد دنیایی پرماجرا نموده است.

دو نوع از حقیقت در 416 صفحه از سوی انتشارات لیتل براون به بازار آمده و اکنون در فهرست کتاب های تریلر و تعلیق آمیز آمازون در صندلی 10 قرار گرفته است. این کتاب در ردیف ادبیات و داستانی در صندلی 39 واقع شده است.

مایکل کانلی تاکنون28 رمان و چند کتاب غیرداستانی منتشر نموده است. از آثار او بیش از 60 میلیون نسخه به فروش رسیده و کتاب هایش به 39 زبان دیگر ترجمه و منتشر شده اند. از این نویسنده به عنوان یکی از پیروز ترین نویسندگان یاد می گردد. او پیشتر گزارشگر روزنامه بود و در سرویس جنایی لس آنجلس تایمز کار می کرد.

این نویسنده که جوایز متعددی برای روزنامه نگاری وادبیات دریافت نموده، نخستین رمانش را با عنوان بازتاب سیاه منتشر کرد و با آن پیروز به کسب جایزه معتبر نویسندگان آثار اسرارآمیز شد وجایزه ادگار سال 1992 را برای نخستین رمان یک نویسنده برد. از آثار وی فیلم های سینمایی متعددی نیز ساخته شده است.

این کتاب همزمان در آمریکا، کانادا، بریتانیا، ایرلند، استرالیا و نیوزیلند منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 16278

به "مایکل کانلی با جدیدترین کتابش باز هم پرفروش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکل کانلی با جدیدترین کتابش باز هم پرفروش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید