مجموعه هتل سینمای تخت سلیمان تکاب افتتاح شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، مدیرمیراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تکاب عصر یکشنبه در آیین بهره برداری از این طرح اضافه نمود: مجموعه اقامتی و تفریحی هتل سینما سه ستاره تخت سلیمان تکاب در زمینی به مساحت دو هزار و 150 متر مربع با زیربنای سه هزار و 250 مترمربع در 4 طبقه با ظرفیت 22 اتاق و 68 تختخواب با 80 میلیارد ریال سرمایه گذاری ساخته شده است.

مجموعه هتل سینمای تخت سلیمان تکاب افتتاح شد

امیر مطلوبی ادامه داد: این هتل سینما همچنین دارای رستوران و 2 باب تالار پذیرایی با ظرفیت یک هزار نفر است که با بهره برداری از آن تعداد مجموعه های اقامتی در تکاب به 2 واحد رسید.

وی در خصوص امکانات این هتل اضافه نمود: این هتل با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با تسهیلات حدود 13 هزار میلیون ریال در مساحتی به اندازه 2150 مترمربع و زیربنای 3250 متر مربع ساخته شده است.

مطلوبی با اشاره به وجود مجموعه جهانی تخت سلیمان در نزدیکی تکاب توضیح داد: مجموعه جهانی تخت سلیمان و آثار بارزش تاریخی و طبیعی در نزدیکی این شهرستان موجب شده حداقل یکصد هزار مسافر در سال به این شهرستان سفر نموده و قطعاَ احتیاج به ایجاد مراکز اقامتی بیشتر اعم از هتل و مهمانپذیر وجود دارد.

وی گفت: شهرستان تکاب به جهت دارابودن طبیعت بکر و روستاهای هدف گردشگری آماده سرمایه گذاری در زمینه بوم گردیست و از تمامی سرمایه گذاران بویژه سرمایه گذاران بخش گردشگری که تمایل به ایجاد اقامتگاههای بوم گردی داشته باشند حمایت های لازم در چاچوب قوانین موجود بعمل خواهد آمد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2993

به "مجموعه هتل سینمای تخت سلیمان تکاب افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه هتل سینمای تخت سلیمان تکاب افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید