محمدرضا عباسی: در بدترین زمان ممکن مصدوم شدم، امیدوارم الوصل را شکست بدهیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، محمدرضا عباسی، هافبک - مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن ابراز امیدواری کرد، تیمش در دیدار پیش رو مقابل الوصل امارات در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پیروز گردد.

محمدرضا عباسی: در بدترین زمان ممکن مصدوم شدم، امیدوارم الوصل را شکست بدهیم

محمدرضا عباسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به مصدومیتی که در بازی با سپیدرود دچارش شد، گفت: در یک صحنه تکل زدم که متأسفانه پای چپم کشیده شد و از ناحیه همیسترینگ مصدوم شدم. قرار است فردا عکس بگیرم تا میزان دقیق مصدومیتم تعیین گردد، ولی امیدوارم مصدومیتم بیشتر از دو یا سه هفته طول نکشد. واقعاً در بدترین زمان ممکن مصدوم شدم. دوست داشتم در این شرایط به تیمم یاری کنم.

هافبک - مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن در ادامه اضافه کرد: ذوب آهن در یک ماه و نیم آینده شرایط سختی دارد و واقعاً دوست داشتم به تیمم یاری کنم. متأسفانه در بدترین زمان مصدوم شدم، ولی باید با این شرایط کنار بیایم. خدا را شکر که مصدومیت بدتری برایم اتفاق نیفتاد و امیدوارم که هر چه زودتر به شرایط بازی برسم.

وی با اشاره به دیدار تیمش برابر الوصل امارات در لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: بازی سختی در امارات در پیش داریم، ولی ذوب آهن نشان داده که بیرون از خانه هم تیم پرقدرتی است. برای اینکه موقعیت خودمان را در جدول بهتر کنیم باید الوصل را ببریم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 6068

به "محمدرضا عباسی: در بدترین زمان ممکن مصدوم شدم، امیدوارم الوصل را شکست بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدرضا عباسی: در بدترین زمان ممکن مصدوم شدم، امیدوارم الوصل را شکست بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید