محمدی راد: جو سالن شهر مشهد بسیار سنگین بود، مقصر شکست خودمان بودیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: بازیکنان تیم پیغام مشهد بازی را نبردند بلکه ما باختیم و مقصر شکست خودمان بودیم.

محمدی راد: جو سالن شهر مشهد بسیار سنگین بود، مقصر شکست خودمان بودیم

رحمان محمدی راد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد شکست 3 بر 2 تیمش مقابل پیغام مشهد در هفته دوم لیگ برتر والیبال گفت: متاسفانه بازیکنان ما از لحظاتی که می شد سرنوشت بازی را عوض نمایند، استفاده نکردند و شانس پیروز شدن را از دست دادیم. ما در ست دوم از حریف پیش افتادیم و در ست پنجم هم به حریف رسیدیم ولی در نهایت نتوانستیم برنده شویم.

محمدی راد ادامه داد: جو سالن شهر مشهد بسیار سنگین بود و تماشاگران مشهدی، تیم خود را به شدت تشویق می کردند. علاوه بر این بازیکنانی مثل سعید مصطفی وند، همایون فر، امین علوی و رشید یوسفی برای تیم مشهد بسیار عالی کار کردند و از عوامل مهم پیروزی این تیم بودند.

سرمربی شهرداری ورامین توضیح داد: می توانم بگویم آنها بازی را نبردند بلکه ما باختیم و مقصر شکست خودمان بودیم. همه توقع داشتند که با توجه به بازیکنان باتجربه ای که در اختیار داریم از لحظات حساس بازی، استفاده کنیم و برنده شویم ولی از اواسط ست دوم که پاسور دوم تیم مشهد به زمین آمد، روند مسابقه عوض شد. البته عملکرد بازیکنان ما هم خوب بود ولی در هر حال تحت تاثیر بازی حریف قرار گرفتیم.

او در مورد درگیری مختصری که بین بازیکنان تیمش و بازیکنان پیغام مشهد رخ داد گفت: درگیری مختصر بین مصطفی وند و فیاضی رخ داد که دلیل آن اختلاف نظر بین داوران خط و داوران اصلی و تغییر رأی داور بود.

محمدی راد در مورد عملکرد احسن شیرکوند، لیبرو تیم شهرداری ورامین شرح داد: تیم ورامین در سال های گذشته با مسائل زیادی در تیمداری روبرو بوده است و شیرکوند در این سال ها برای تیم این شهر از اعتبار خودش مایه گذاشته و تحت فشار زیادی بوده است. خوشبختانه در فصل جاری، حکایت خوبی از تیم اجرا شده و مدیر عامل خوبی در کنار تیم است. بودجه زیادی در اختیار تیم نیست ولی همه ما از تخصیص این بودجه مطمئن هستیم که این یک نقطه قوت برای تیم ما به حساب می آید.

او ادامه داد: در مجموع همه عوامل تیم به خوبی کار می نمایند و همین موضوع به احسن شیرکوند آرامش داده تا فقط به دنبال تمرین و بازی والیبال باشد. من به او گفتم که با تجربه ترین بازیکن تیم است و مسئولیت سنگینی از این جهت بر دوش اوست چون الگوی سایر بازیکنان است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1987

به "محمدی راد: جو سالن شهر مشهد بسیار سنگین بود، مقصر شکست خودمان بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی راد: جو سالن شهر مشهد بسیار سنگین بود، مقصر شکست خودمان بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید