مدیران دشتی از ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده نمایند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، عبدالله نادری صبح پنجشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی بر ضرورت ایجاد فضای کسب و کار در سطح روستاها تاکید نمود واظهار داشت: شهرستان دشتی در حوزه گردشگری و بویژه صنایع دستی و بومی گردی از ظرفیت خوبی برخوردار است که ضرورت دارد دهیاران و شوراها توجه جدی به آنها داشته باشند.

مدیران دشتی از ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده نمایند

وی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان در سطح شهرستان حمایت می شوند، اضافه نمود: مدیران شهرستان در جهت تقویت از شرکت های دانش بنیان از ظرفیت های آنها استفاده نمایند.

نادری ادامه داد: مدیران دستگاههای اجرایی، دهیاران و شوراها در جهت رونق بازار شهرستان اگر کالای در شهر وجود دارد حق ندارند از جای دیگر تامین نمایند.

وی توضیح داد: انتظار داریم شرکت های دانش بنیان نیز بیشتر فعال شوند تولیدات خود را افزایش دهند تا شاهد ایجاد اشتغال در سطح شهرستان باشیم.

فرماندار دشتی افزود: در حال حاضر کشور در یک جنگ تمام عیار اقتصادی است که می طلبد با کار و کوشش شبانه روزی در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2472

به "مدیران دشتی از ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران دشتی از ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید