مرز آرژانتین و شیلی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کوه Fitz روی , آل Chalten , پاتاگونیا , شیلی کوه Fitz روی یکی از قله‌های بسیار چالش برانگیز در جهان است . فقط به آن زاویه‌های سنگی نگاه کنید : زیبا برای نگاه کردن , ممکن است بالا رفتن , با این حال , کوه نشینان ماجراجو را جذب کند .

مرز آرژانتین و شیلی

این قله که بعد از هواشناس و کاپیتان رابرت FitzRoy نام گذاری شد و با چارلز داروین در سراسر جهان سفر کرد , ارتفاع قله 1,951 متر ( 6,401 فوت ) است . در مرز آرژانتین و شیلی , کوه Fitz روی در یک منطقه تعریف‌نشده است , اما پارک لس‌آنجلس Glaciares در آرژانتین قرار دارد .
اگر چه آن بالا نیست , کوه واقعا برای کوهنوردان چالش برانگیز است . کوه اورست ارتفاع 8,848 متر ( 29,029 فوت ) است اما در هر سال تقریبا 100 نفر به قله آن می‌رسند در حالی که تنها یک کوهنورد ممکن است به خاطر شکل خود و باد بسیار شدید موفق به رسیدن به قله Fitz روی شود .
دهکده آل Chalten و فرودگاه بین‌المللی آل Calafate اخیرا ساخته شده‌اند تا منطقه برای بازدید مناسب‌تر باشد . مسیرهای پیاده‌روی بسیاری در پارک Los وجود دارد و قله را می توان از بسیاری از زاویه‌ها به آن نزدیک کرد . عکاسان همچنین وسوسه می‌شوند که به آنجا بروند و از قله عکس بگیرند , چون خیلی منحصر به فرد است .

انتشار: 13 مرداد 1397 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 34

به "مرز آرژانتین و شیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرز آرژانتین و شیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید