معرفی هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

به گزارش مجله یک کامپیوتر، هتل تایتانیک سیتی تکسیم یکی از بهترین هتل های شهر استانبول می باشد که می توانید اقامتی آرام و لذت بخش را در آن تجربه نمایید. هتل تایتانیک در خیابان استقلال استانبول واقع شده است که از جمله جاذبه های گردشگری این شهر به شمار می رود و به همین دلیل گردشگران بسیاری هتل تایتانیک را برای اقامت خود انتخاب می کنند. خدمات و امکاناتی که در این هتل ارائه می گردد هیچگونه کمبودی برای شما باقی نخواهد گذاشت و به همین دلیل می توانید اقامتی آرام را در آن تجربه نمایید. اتاق های هتل به انواع مختلف دسته بندی می شوند که تمامی آنها امکانات ویژه ای را برای مسافران در نظر گرفته اند و از جمله مهمترین امکانات آن می توان به مجهز بودن آن به تلویزیون، اینترنت بی سیم، تجهیزات کامل و… اشاره کرد. این هتل به اغلب جاذبه های گردشگری استانبول نزدیک بوده و می توانید به راحتی از طریق ترانسفر از آنها دیدن نمایید.هتل تایتانیک برای کسانی که به منظور تجارت به استانبول سفر کرده اند انتخابی مناسب خواهد بود چرا که اتاق کنفرانس نیز در اختیار آنها قرار داده خواهد شد. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه کرده ایم:

معرفی هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل تایتانیک سیتی تکسیم

هتل تایتانیک سیتی یکی از بهترین هتل های استانبول می باشد که در مرکز این شهر واقع شده و هتلی 4 ستاره می باشد که می توانید از انواع اقسام خدمات و امکانات آن نهایت لذت را ببرید. این هتل در خیابان تکسیم استانبول واقع شده و دسترسی به آن ساده خواهد بود. این هتل به دلیل موقعیت مکانی مناسبی که دارد توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید چرا که خیابان پر جنب و جوش استقلال از جمله مراکز تفریحی و گردشگری مهم استانبول می باشد. میدان تکسیم استانبول از جمله بهترین جاذبه های گردشگری استانبول می باشد چرا که دارای فروشگاه های متعدد، مغازه ها، کافه ها و رستوران های متعدد می باشد که می توانید اوقاتی از روز را به تفریح و گشت و گذار در آن مشغول شوید. هتل تایتانیک سیتی تکسیم برای بسیاری از افرادی که به منظور تجارت به این کشور سفر می کنند و البته به دلیل نزدیکی به جاذبه های گردشگری مهم استانبول می تواند برای گردشگران نیز بهترین انتخاب باشد. در این هتل اتاق های ویژه ای برای نشست ها در نظر گرفته شده است و به همین دلیل بسیاری نشست های تجاری در این اتاق ها برگزار می گردد.

خدمات هتل تایتانیک سیتی تکسیم

در هتل تایتانیک سیتی تکسیم خدمات ویژه ای ارائه می گردد که می تواند بهترین و لذت بخش ترین اقامت را برایتان رقم بزند. خدمات ویژه ای برای مسافران در این هتل در نظر گرفته شده است و به همین دلیل هیچگونه کمبودی در آن شاهد نخواهید بود. توجه داشته باشید که در تمامی بخش های هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول می توانید از اینترنت بی سیم به صورت رایگان و نامحدود استفاده نمایید و کسانی که دخانیات مصرف می کنند باید به اتاق مخصوص آن مراجعه کنند. هتل تایتانیک به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران می باشد و می توانید در هر ساعت از شبانه روز به آن مراجعه نمایید. تمامی کارکنان هتل با زبان های فارسی، انگلیسی و ترکی آشنایی داشته و می توانید به راحتی با آنها ارتباط برقرار نمایید. مسئولین هتل شما را جهت رزرو تور های شهری جهت گشت و گذار هدایت خواهند نمود و می توانید بهترین نظر ها را از آنها دریافت نمایید. تمیزکاری هتل به صورت هر روزه انجام می گردد و به همین دلیل تمامی بخش های آن همه روزه و در همه ساعات تمیز خواهد بود.

بخش های خدماتی رفاهی هتل تایتانیک سیتی

در هتل تایتانیک سیتی تکسیم خدمات بسیاری ارائه می گردد که می تواند بهترین لحظات را برایتان ارمغان آورد و از جمله مهمترین خدمات رفاهی آن می توان به ارائه خدمات خشکشویی و اتوشویی اشاره کرد و البته توجه داشته باشید که هزینه جداگانه ای به این منظور از مسافران دریافت خواهد شد. سالن آرایش و زیبایی از دیگر بخش هایی است که تمامی مسافران امکان استفاده از آن را خواهند داشت و می توانید از بهترین و باکیفیت ترین خدمات بهره مند شوید. در این سالن زیبایی خدمات آرایش عروس نیز انجام می گردد. محلی برای نگهداری از بچه ها در هتل تایتانیک سیتی تکسیم در نظر گرفته شده است که می توانید با اطمینان کامل نگهداری بچه ها خود را به مسئولین هتل سپرده و نهایت لذت را از گشت و گذار ببرید. برای کسانی هم که به منظور تجارت به استانبول سفر نموده باشند امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده است که از جمله این امکانات می توان به اتاق کنفرانس اشاره کرد و به راحتی می توانند نشست های خود را در این اتاق برگزار کنند.

امکانات هتل تایتانیک سیتی

از امکانات هتل تایتانیک سیتی تکسیم نمی توان به هیچ عنوان چشم پوشی کرد چرا که امکانات رفاهی بسیاری در هتل برای مسافران در نظر گرفته شده است تا هیچگونه کمبودی در اقامت خود نداشته باشند. از جمله مهمترین امکانات هتل می توان به استخر آن اشاره کرد که این استخر در دو نوع فضای باز و بسته در اختیار مسافران خواهد بود و می توانید به انتخاب خود یکی را برای شنا انتخاب نمایید. مرکز تناسب اندام نیز برای کسانی که به ورزش علاقه مند هستند انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود و می توانید در طول سفر نیز به فکر سلامت بدن خود باشید. امکان بازی کردن بر روی میز تنیس نیز برای مسافران وجود خواهد داشت و البته تنیس و اسکواش با هزینه اضافی در دسترسی مسافران خواهد بود. رستوران های متعددی در این هتل فعالیت می کنند که می توانید بهترین و خوش مزه ترین غذا ها را در آن تجربه نمایید. رستوران و کافه های این هتل به صورت بوفه می باشد و می توانید هرچه که دلتان می خواهد را برداشته و از آن استفاده نمایید. امکان سرو انواع غذاهای مدیترانه ای و ترکی نیز در این رستوران ها وجود خواهد داشت و غذاهای ان بالاترین درجه کیفی را دارند.

امکانات اتاق های هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل تایتانیک سیتی تکسیم برای اتاق هایش امکانات بسیاری در نظر گرفته است که از جمله مهمترین آنها می توان به مجهز بودن تمامی اتاق ها به سیستم تهویه مطبوع، دیوار های ضد صدا و همچنین دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان اشاره کرد. اتاق های هتل دارای ملافه هایی تمیز می باشد که به صورت کامل اتو کشیده شده و می توانید با اطمینان از تمیزی از آنها استفاده نمایید. سرویس های خواب اتاق های هتل بالاترین کیفیت را داشته و دارای بهترین خوشخواب ها هستند. اتو به همراه میز آن در تمامی اتاق ها در دسترس بوده و می توانید از آنها استفاده نمایید. تلفن و تلویزیون صفحه تخت از دیگر امکانات اتاق های هتل می باشد که تمامی شبکه ها را پوشش داده و می توانید شبکه مورد نظر را تماشا نمایید. آشپزخانه اتاق ها کاملا مجهز بوده و تمامی لوازم مصرفی را خواهد داشت.

اتاق های هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول اتاق های متنوعی دارد که هر یک از این اتاق ها امکانات ویژه ای را برای مسافران دارند. اتاق های هتل را می توان از نظر تعداد خواب ها به انواع مختلف دسته بندی نمود که اتاق های بزرگتر برای تعداد افراد بیشتر در نظر گرفته شده اند و البته اتاق های تک خوابه نیز در این هتل وجود دارد که افراد مجرد و یا دو نفره می توانند از این اتاق ها استفاده کنند.

فاصله هتل تایتانیک از مناطق مهم استانبول

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول از نظر موقعیت مکانی بسیار مناسب می باشد و فاصله آن از مراکز مهم استانبول از قرار زیر می باشد:

- فاصله از مسجد سلیمانیه: 4 کیلومتر و با تاکسی 14 دقیقه راه دارد

- موزه مادام توسو: 7 کیلومتر و با تاکسی 16 دقیقه راه دارد

- مسجد آبی: 5 کیلومتر و با تاکسی 19 دقیقه راه دارد

جهت رزرو تور استانبول، بلیط هواپیما و یا رزرو هتل می توانید به پنل رزرواسیون آنلاین خبرنگاران، مراجعه نمایید و به راحتی و در کوتاهترین زمان ممکن رزرو خود را انجام دهید.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: دلتابان
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 16167

به "معرفی هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید