معرفی هتل عباسی در اصفهان ، 5 ستاره

به گزارش مجله یک کامپیوتر، هتل عباسی در اصفهان | Abbasi Hotel

امروز می خواهیم تا بر خلاف همیشه یکی از هتل های خوب کشورمان به نام هتل عباسی در اصفهان را برای شما مورد بررسی قرار دهیم. هتل عباسی در یک مجموعه تاریخی شکل گرفته است و با حفظ شاکله تاریخی و درونی این هتل، کاملا آن را تبدیل به هتلی مدرن اما سنتی و مطابق با فرهنگ ایرانی را برای مسافران و افرادی که می خواهند اقامت خوبی را در شهر اصفهان داشته باشند، به وجود آورده است. این هتل با 224 اتاقی که در خود دارد، یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین اتاق های استان اصفهان است. ضمن این که هتل عباسی در اصفهان خود یک جاذبه است، با جاذبه های اطرافش فاصله چندانی ندارد. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، با خدمات، امکانات تفریحی، انواع اتاق ها و امکاناتشان و فاصله این هتل با سایر جاذبه ها را مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی هتل عباسی در اصفهان ، 5 ستاره

تاریخچه هتل عباسی در اصفهان

در معرفی هتل عباسی در اصفهان باید قبل از هر چیز تاریخچه این هتل بسیار زیبا را مورد بررسی قرار دهیم. مادر شاه سلطان حسین صفوی که آخرین پادشاه صفوی بود، پس از ساخت مدرسه چهارباغ موقوفات فراوانی به این مجموعه اختصاص داد که این آن ها شامل چندین مزرعه، باغ، مغازه و کاروانسرا بود. یکی از این موقوفات مشهور، مدرسه کاروانسرای مادر شاه بود که دیوار به دیوار مدرسه قرار گرفته بود.

پس از حمله افغان ها تمامی این موقوفات از جمله این کاروانسرا دچار خرابی و ویرانی شدند. با این حال نقاشی ای که در عهد محمد شاه رسم شده است، نشان می دهد که این کاروانسرا در آن زمان ها فعال بوده است. بالاخره در سال 1336 با حمایت دولت وقت ایران، اجاره نامه ای میان سازمان اوقاف و بیمه ایران منعقد شد که مبنی بر آن بود که بیمه ایران با هزینه خود نسبت به احداث هتل در این مکان اقدام و پس از اتمام از آن بهره برداری نماید.

جالب است بدانید که در آن زمان رضا ارحام صدر مدیر کل بیمه ایران در استان اصفهان بود که احداث این هتل را یکی از افتخارات دوران کاری خود می دانست. در هنگام ساخت این هتل سعی بر آن بوده است که بازمانده کاروانسرا مورد بازسازی قرار گیرد و طراحی بنا نیز هماهنگ با معماری عصر صفوی باشد. آرایش داخلی بنا هم به گونه ای طراحی شد که بیان گر جلوه های اصیل هنر ایرانی باشد. خاتمه هتل شاه عباس در سال 1345 افتتاح گشت.

البته این هتل در ادامه فعالیتش به نام هتل عباسی فعالیت نمود. هتل عباسی امروزه به عنوان یکی از هتل های بسیار مدرن و معروف ایران شناخته می گردد که از نظر غنای فرهنگی و سطح امکانات در رده های بسیار بالایی قرار گرفته است. در سال 2017 میلادی بود که بسیاری از خبرگزاری های بسیار معتبر جهان، هتل عباسی اصفهان را به عنوان زیباترین هتل در منطقه خاورمیانه معرفی کردند و تمامی خصوصیات این هتل زیبا را مورد نقد و بررسی قرار دادند. صفحه رزرو هتل خبرنگاران به شما امکان بررسی هتل های اصفهان را فراهم می کند.

خدمات هتل عباسی در اصفهان

خدمات رفاهی هتل عباسی در اصفهان برای کسانی که این مجموعه را برای اقامت بر می گزینند، مطلوب، مجلل و مناسب است. به طور مثال در تمامی اتاق های این هتل، تلویزیون های مجهز، یک حمام تمیز با کلیه امکانات به صورت مجهز و اختصاصی وجود دارد. از جمله دیگر خدماتی که در این هتل برای مراجعان در دسترس است می توان به برگزاری رویدادها و جلسات با فضای مخصوص به کنفرانس و سالن اجتماعات اشاره کرد. البته نباید در این مابین دسترسی به بهترین مراکز تجاری در اطراف این هتل به صورت 24 ساعته، مغازه های هدیه و سوغاتی و یا دکه های روزنامه فروشی را فراموش کرد. امکان دسترسی به اینترنت بی سیم بدون هزینه اضافه و به صورت رایگان در تمامی اتاق های هتل برای مراجعین هتل وجود دارد. همچنین، برای استفاده از دخانیات می توانید به سالن مخصوص این هتل بروید.

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته خدمات پذیرش مراجعین را انجام می دهد و عملیات ورود و خروج مسافر را بسیار سریع و بدون اتلاف وقت صورت می دهد. راهنمای خدمات تور و بلیط برای تورهای شهری هم از دیگر خدماتی است که به مهمانان در این هتل در صورت دلخواه ارائه می گردد. همچنین شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل و در مواقع ضروری استفاده نمایید. کارکنان هتل به زبان های فارسی و انگلیسی قادر به قراری ارتباط با شما هستند.

قسمت نظافت و پاکیزگی هتل نیز خدمات نظافت روزانه ارائه می گردد اما یادتان باشد که دیگر خدمات شست و شو نظیر اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی هزینه ای جداگانه از مسافران دریافت می گردد. روم سرویس، شبکه پخش، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، سیستم اطفاء حریق، لوام بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش، دستگاه خودپرداز بانک، خدمات نگهبانی هتل، آسانسور و بالابر و صبحانه بدون هزینه اضافه از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد.

همچنین در این هتل برای گروه هایی که به قصد کسب و کار به اصفهان سفر می کنند نیز امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده است تا آن ها به راحتی به اهداف خودشان در سفر به اصفهان برسید. برای پذیرش و اخذ اتاق خود که آن را قبلا ررزو کرده اید نیز می توانید از به میز رزرو مراجعه فرمایید. هتل عباسی در حال حاضر با دار بودن 224 اتاق، سوئیت و آپارتمان که مطابق با استانداردهای بین المللی ساخته شده اند، سالانه پذیرای هزاران مهمان و گردشگر داخلی و خارجی از تمامی نقاط جهان و همچنین بیش از میهمانان عالی رتبه سیاسی و شخصیت های بین المللی است.

برای دیدن دیگر خدمات هتل عباسی در اصفهان، کلیک کنید.

امکانات تفریحی هتل عباسی در اصفهان

این هتل دارای امکانات رفاهی از جمله 2 سالن استخر برای تمام سال، اینترنت نا محدود در لابی هتل می باشد.

یک کافه رستوران هم در محوطه تفریحی هتل وجود دارد که به مهمانان و مراجعان خود خدمات ارائه می دهد و در آن مهمانان می توانند از محیط دلنشین آن استفاده کنند، نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهند و در این کافه بنوشند.

رستوران و کافه هتل عباسی در اصفهان

رستوران چهلستون: واقع در طبقه همکف با ظرفیت 150 نفر (ساعت سرو ناهار: 12:00 الی 15:00، شام: 19:00 الی 22:30)

سالن صبحانه خوری هتل: واقع در طبقه اول با ظرفیت 150 نفر (ساعت سرو صبحانه: 6:30 الی 9:15)

تریای باغ عباسی: با ظرفیت 60 نفر (ساعت کاری: 24 ساعته) امکانات اتاق های هتل عباسی در اصفهان

امکانات اتاق های هتل عباسی در اصفهان

این هتل دارای 224 اتاق می باشد که در همه اتاق هایش امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع با امکان کنترل از راه دور، دیوارهای ضد صدا و دسترسی به اینترنت وای فای بدون هزینه اضافی موجود است.

همچنین امکاناتی از جمله ملافه های تمیز و اتو کشیده، سرویس خواب با کیفیت، منوی بالش، تلفن و تلویزیون صفحه تخت، علاوه بر این اتو و میز اتو، میز مطالعه در اتاق ها در دسترس است. سرویس حمام اتاق ها دارای ترکیب دوش و وان است و لوازم بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و دیگر امکانات در آن ها دیده می گردد. سشوار و یخچال هم در تمام اتاق های هتل استانبول موجود هستند. در هر صورت اگر نیاز به وسیله و یا خدمتی خاص داشتید می توانید آن را از میز پذیرش درخواست دهید و همچنین در صورتی که نیاز به تخت اضافه نیز داشتید می توانید آن را از میز پذیرش با پرداخت هزینه اضافه بخواهید.

اتاق های هتل عباسی در اصفهان

اتاق های 1 تخته

  • سایز تختخواب:90 سانتی متر
  • این اتاق قابلیت نفر اضافه ندارد

سوئیت های دو نفره

  • سایز تختخواب:180/90 سانتی متر
  • این اتاق قابلیت نفر اضافه ندارد

سوئیت دو نفره معمولی

  • سایز تختخواب:180/90 سانتی متر
  • این اتاق قابلیت نفر اضافه ندارد

سوئیت دو نفره قاجار

  • سایز تختخواب:180/90 سانتی متر
  • این اتاق قابلیت 2 نفر اضافه دارد

اتاق دو تخته پردیس

  • سایز تختخواب:180 سانتی متر
  • این اتاق قابلیت نفر اضافه ندارد

اتاق 2 تخته

  • سایز تختخواب:180 سانتی متر
  • این اتاق قابلیت 2 نفر اضافه دارد

اتاق 2 تخته توئین چشم انداز

  • سایز تختخواب:180 سانتی متر
  • این اتاق قابلیت 2 نفر اضافه دارد

آپارتمان دو خوابه چهار نفره

  • سایز تختخواب:180 سانتی متر
  • این اتاق قابلیت 1 نفر اضافه دارد

سوئیت چهار نفره صفوی

  • سایز تختخواب:180/90 سانتی متر
  • این اتاق قابلیت 1 نفر اضافه دارد

آپارتمان سه خوابه 6 نفره

  • سایز تختخواب:180/90 سانتی متر
  • این اتاق قابلیت 1 نفر اضافه دارد

فاصله هتل عباسی در اصفهان با جاذبه های اصفهان

  • فاصله هتل عباسی تا عمارت عالی قاپو 15 دقیقه پیاده و 5 دقیقه با ماشین (1.2 کیلومتر)
  • فاصله مهمانسرای عباسی تا کاخ چهل ستون 10 دقیقه پیاده و 5 دقیقه با ماشین (1 کیلومتر)
  • فاصله هتل پنج ستاره عباسی تا بازار اصفهان 21 دقیقه پیاده و 12 دقیقه با ماشین (1.7 کیلومتر)
  • فاصله هتل عباسی تا سی و سه پل 3 دقیقه با ماشین (1.2 کیلومتر)
  • فاصله مهمانسرای عباسی تا میدان نقش جهان 20 دقیقه پیاده و 6 دقیقه با ماشین (1.6 کیلومتر)
  • فاصله هتل عباسی تا باغ پرندگان اصفهان 17 دقیقه با ماشین (7.7 کیلومتر)
  • فاصله هتل عباسی تا مسجد امام شهر اصفهان 15 دقیقه پیاده و 3 دقیقه با ماشین(1.2 کیلومتر)
  • فاصله تا کاخ هشت بهشت 7 دقیقه پیاده و 3 دقیقه با ماشین(700 متر)
  • فاصله تا آتشگاه 16 دقیقه با ماشین (7.6 کیلومتر)
  • فاصله تا نمایشگاه بین المللی اصفهان 12 دقیقه با ماشین (6.9 کیلومتر)

موقعیت هتل عباسی در اصفهان

شما می توانید موقعیت مکانی هتل عباسی در اصفهان را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

اصفهان - خیابان چهارباغ عباسی - خیابان آمادگاه

منبع: abbasihotel.ir

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: الی گشت
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 29285

به "معرفی هتل عباسی در اصفهان ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل عباسی در اصفهان ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید