منحصر به فردترین خانه های ایربی ان ابی در سراسر جهان (قسمت اول)

به گزارش مجله یک کامپیوتر، گردشگرانی که دوست دارند، تجربه ای فراموش نشدنی از تعطیلات تابستان داشته باشند، می توانند اقامتی مجذوب کننده و البته گران را در یکی از خانه های رویایی و شیک ایربی ان ابی در برنامه خود بگنجانند.

منحصر به فردترین خانه های ایربی ان ابی در سراسر جهان (قسمت اول)

شکی نیست که بسیاری از ما برای رسیدن تابستان روزشماری می کنیم، فقط مشکل اینجا است که با آمدن تابستان، همه نگران می شوند که آیا در مدت زمانی کوتاه می توانند از جاذبه ها و مکان های مورد علاقه شان تماشا نمایند یا خیر. بنابراین، چنانچه مشغول برنامه ریزی برای تعطیلات خود هستید، حتماً خانه های ایربی ان ابی را که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد، آنالیز کنید، شاید یکی از آن ها مقصد بعدی تعطیلات شما باشد، به خصوص اگر در پی تعطیلاتی لوکس هستید.

1. خانه اکو بامبو در بالی

زمانی که به یک تعطیلات رویایی فکر می کنیم، اکثراً جزیره بالی در فکر مان تداعی می گردد، جایی که تقریباً همه می خواهند حداقل یک بار در زندگی خود از آن تماشا نمایند.

خب این خواسته خیلی هم عجیب نیست، چرا که وقتی جایی مثل خانه اکو بامبو (Eco Bamboo Home) در بالی وجود دارد، مسلماً همه دوست دارند در اولین فرصت خود را به این جزیره برسانند.

یک شب اقامت در این مکان آرامش بخش حدود 227 دلار برای چهار نفر هزینه برمی دارد.

اگر برای سفر به بالی برنامه ریزی می کنید، می توانید تور بالی را در خبرنگاران جستجو نموده و برترین آفر تور را از میان آژانس های معتبر مسافرتی با پایین ترین قیمت بخرید. بعلاوه برای داشتن برنامه ریزی دقیق تر برای سفر خود، خبرنگاران لیست کاملی از جاهای تماشای بالی را در اختیار شما قرار داده است که ضمن کسب اطلاعات لازم درباره آن ها، سفر راحت تر و بهتری به بالی داشته باشید.

2. کاسا کاراکول در ایسلا موهرس

بعید است که بتوانید لیستی از مجذوب کننده ترین خانه های ایربی ان ابی در سراسر جهان تهیه کنید و اسمی از کاسا کاراکول (Casa Caracol) در ایسلا موهرس نبرید. اینجا شبیه به خانه ای رویایی است که انگار به ویلی وانکا (شخصیتی خیالی در رمان چارلی و کارخانه شکلات سازی) تعلق دارد. یک شب اقامت در این خانه با معماری منحصربه فردش، برای شما و سه همراه تان حدود 302 دلار می گردد.

3. هتل Skylodge Adventure Suites در پرو

اگر دوست دارید، واقعاً از همه چیز فرار کنید و به دل طبیعت پناه ببرید، هتل Skylodge Adventure Suites در پرو این موقعیت ایده آل را برای شما فراهم نموده است تا لحظاتی را به تنهایی سپری کنید.

این هتل مجموعه ای از سوئیت های معلق روی دیواره سنگی دره با منظرهی بی نظیر و تکان دهنده است که حتی پیمودن جهت دسترسی به آن یک ماجراجوی پرهیجان محسوب می گردد. هزینه یک شب اقامت در این ایربی ان بی حدود 581 دلار است.

اگر به پرو سفر می کنید، خبرنگاران لیست کاملی از جاهای تماشای پرو را نیز در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید اطلاعات لازم درباره هر جاذبه گردشگری را از جمله آدرس، موقعیت مکانی روی نقشه، ساعات بازدید و... به دست آورده و سفر خود را بهتر برنامه ریزی کنید.

4. پالاس فلور بامبو در بالی

پالاس فلور بامبو (Floor Bamboo Palace) درAbiansemal بالی، از جمله خانه های ایربی ان بی است که خدمتکار شخصی دارد و گردشگران می توانند به دلخواه، در مدت زمان اقامت شان، آشپز نیز داشته باشند.

متأسفانه، امکان رزرو این خانه رویایی بامبو تا چند سال آینده وجود ندارد.

5. هوگه زیرزمینی در Orondo

هوگه زیرزمینی در Orondo واشنگتن، یکی از خانه های ایربی ان بی جادویی و دنج است که برای گذراندن تعطیلات آخر هفته و فراغت از مشغله های زندگی ایده آل است. این خانه درست کنار دامنه تنگه رودخانه کلمبیا واقع شده است.

درب فوق العاده زیبای گرد این خانه کوچک، منظرهی تماشای و حس آرامشی بی نظیر را پیشکش مهمانان می نماید و سفری فراموش نشدنی را برایشان رقم می زند. یک شب اقامت در این مکان رویایی برای دو نفر حدود 594 دلار تمام می گردد و برای رزرو آن باید از یک سال قبل اقدام کرد.

6. جزیره خصوصی در نروژ

گاهی اوقات برای فرار از شلوغی شهر و مردم، به یک جزیره خصوصی احتیاج دارید. جزیره خصوصی (Private Island) در Sunny Hvaler نروژ، درست همان جایی است که در پیش می شد و امکان اقامت هفت نفر در آن وجود دارد.

اگر این مکان دنج را برای خود و چهار نفر از دوستان تان انتخاب کردید، باید برای یک شب اقامت حدود 290 دلار بپردازید.

شما می توانید جاهای تماشای نروژ را در خبرنگاران مشاهده کنید و برای سفرتان به سایر نقاط این کشور برنامه ریزی کنید.

7. اتاق گنبدی در دره مقدس پرو

اتاق گنبدی (Dome Room) در دره مقدس واقع شده است، فقط 7 کیلومتر با روستای پیساک پرو فاصله دارد و کوه های باشکوهی آن را احاطه نموده اند. به لطف باغ ها، موقعیت و منظره اطرافش، کسی نیست که عاشق این خانه ها نگردد. اینجا محلی آرامش بخش برای استراحت در سکوت طبیعت است، هرچند می توانید رفاه زندگی مدرن را نیز داشته باشید و به کشف گنجینه های تاریخی مخفی فرهنگ آند بپردازید. برای اقامت دونفره در این خانه ها باید حدود 33 دلار بپردازید.

8. خانه درختی دنج اینتاون در آتلانتا

اقامت در خانه درختی دنج اینتاون (Secluded Intown Treehouse) در آتلانتا برای دوسال متوالی در سال های 2016 و 2017، رتبه اول پرطرفدارترین جای مورد علاقه گردشگران را در لیست ایربی ان بی از آن خود نموده است.

اگر شما نیز می خواهید در یکی از برترین خانه های ایربی ان بی در جهان اقامت داشته باشید، باید برای خود و همراهتان حدود 450 دلار برای یک شب پرداخت کنید.

9. سفینه فضایی دنج در اسکاتلند

سفینه فضایی دنج (Secluded Airship) در اسکاتلند یکی از برترین خانه های ایربی ان بی در سراسر جهان به شمار می رود که در ازای پرداخت 221 دلار برای یک شب، تجربه ای منحصربه فرد را پیشکش مهمانان می نماید. امکان اقامت دو نفر در این خانه شبیه به فضاپیما وجود دارد و طبق گفته صاحبان آن، مهمانان می توانند به عرشه این سفینه بروند، یک پتوی تارتان نرم و لطیف روی خود بیندازند و به آسمان پرستاره و صور فلکی زیبا بنگرند.

بخش سفینه فضایی دو (AirShip 2) از یک غلاف آلومینیومی ساخته شده که طراحی آن را رادریک جیمز برعهده داشته است و امکان تماشای منظره دریاچه Sound of Mull از پنجره های سنجاقکی آن وجود دارد.

10. مهمان خانه ایلولیسات بلو در گرینلند

در میان گردشگران، افرادی هم هستند که دوست ندارند، تعطیلات خود را در جای گرم و زیر نور خورشید سپری نمایند. اگر شما هم از این دسته از افراد هستید و تماشای کوه های یخی برایتان مجذوب کننده است، مهمان خانه ایلولیسات بلو (Ilulissat Blue Guesthouse) در ایلولیسات گرینلند می تواند شما را به رویایتان برساند.

هزینه یک شب اقامت شما و همراه تان در این سرزمین جادویی اسرارآمیز حدود 165 دلار است.

11. قلعه ویلتون در ایرلند

قلعه ویلتون (Wilton Castle) در بری ایرلند، یک منزل مسکونی قلعه مانند متعلق به قرن 19 است که در کرانه رود بورو واقع شده است و اقامتگاهی لوکس به شمار میرود که البته برای اقامت در آن باید بهای زیادی معادل 1,434 دلار برای یک شب بپردازید؛ هرچند حداقل مدت زمان اقامت در این مکان باشکوه، دو شب است. این خانه یکی از گران ترین خانه های ایربی ان بی در جهان محسوب می گردد و با توجه به اینکه جای بزرگی است، می توانید به همراه 13 نفر از دوستان تان در آن خوش بگذرانید.

12. ایگلوی برفی در فنلاند

آیا تابه حال تصور اقامت در یک ایگلوی برفی (کلبه یخی اسکیموها) به فکر تان خطور نموده است؟ آیا می دانستید که داخل ایگلو تا 16 درجه سانتی گراد گرم می گردد؟

شما می توانید این تجربه هیجان انگیز را در ایگلوی برفی (Snow Igloo) در Pelkosenniemi فنلاند تجربه کنید و برای اقامت خود و پنج نفر از دوستان تان، 792 دلار بپردازید.

مطالعه قسمت دوم

منبع: کجارو / boredpanda.com
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 71521

به "منحصر به فردترین خانه های ایربی ان ابی در سراسر جهان (قسمت اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منحصر به فردترین خانه های ایربی ان ابی در سراسر جهان (قسمت اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید