مهلت ارسال اثر به سیزدهمین جشنواره ملی دانشجویی سایه تمدید شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - بخش رقابتی و ارسال اثر سیزدهمین دوره جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه سایه تا 15 اسفند تمدید شد.

مهلت ارسال اثر به سیزدهمین جشنواره ملی دانشجویی سایه تمدید شد

به گزارش روابط عمومی و ارتباط با رسانه جشنواره ملی سایه، با توجه به درخواست های دانشجویان و استقبال علاقه مندان از جشنواره، مهلت ارسال اثر به بخش رقابتی سیزدهمین دوره جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه سایه تا 15 اسفند ماه 1400 تمدید شد.

بر این اساس، دانشجویان سراسر کشور و علاقمندان تا سرانجام روز کاری 15 اسفندماه فرصت دارند آثار خود را برای جشنواره سایه ارسال کنند.

سیزدهمین دوره جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه سایه به همت انجمن علمی سینما و کانون فیلم با همکاری معاونت دانشجویی-فرهنگی و گروه سینمای دانشکده هنر دانشگاه سوره با رویکرد توجه به سینمای مستقل دانشحویی و کشف استعداد فیلم سازان دانشجو و معرفی خلاقیت های دانشجویی در سینمای کوتاه، از اسفند ماه 1400 الی اردیبهشت 1401 به دبیری محمدحسین یاوری برگزار می شود.

همچنین، سیزدهمین جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه سایه در بخش رقابتی با موضوع آزاد در شاخه های داستانی، مستند و تجربی، پذیرای فیلم های دانشجویان از سراسر کشور است.

علاقه مندان برای اطلاع از جزییات بیشتر و شرکت در جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی سایه به سایت sayehfest.ir مراجعه و فرم ثبت نامی در جشنواره را به دقت پر کرده و تمامی فیلدهای موردنظر را تکمیل کنند.

سیزدهمین دوره جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه سایه از اسفند ماه 1400 الی اردیبهشت 1401 به دبیری محمدحسین یاوری برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 72740

به "مهلت ارسال اثر به سیزدهمین جشنواره ملی دانشجویی سایه تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ارسال اثر به سیزدهمین جشنواره ملی دانشجویی سایه تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید